وبسايت
 

خوشبختانه براي آموزش وردپرس با كتاب، منابع زيادي موجود بوده كه به زبان انگليسي نوشته اند. درست است كه تبليغات اينترنتي مزيتهاي بسيار زيادي به نسبت تبليغات سنتي دارند اما آموزش وردپرس لوكال هاست اين نكته نيز شايان اهميت است كه سئو نيز نسبت به تبليغات اينترنتي برتريهاي زيادي دارد. پاسخ ساده است : تمام كسب و كار ها ، چه سنتي و چه مدرن براي تثبيت جايگاه و بازار خود نيازي صد در صد به يك وبسايت اختصاصي براي خود دارند تا از قافله جا نمانند و همتاي رقباي خود حركت كنند. اين دامنه همان آدرس شما در اينترنت است.
مثلا در خيابان وليعصر كوچه ۷- اين آدرس حكم همان دامنه سايت شما در اينترنت را دارد. در جلسه پاياني نيز روش هايي را براي كسب در آمد از طريق سايت و فروشگاه اينترنتي به شما معرفي كرده ايم تا بتوانيد از مهارتي كه به دست آورده ايد، كسب درآمد نيز داشته باشيد. در صورتي كه كمي با وردپرس آشنا بوده اما قصد فراگيري بيشتر معلومات از طريق آموزش وردپرس با كتاب مي باشيد، كتاب Smashing WordPress يكي از بهترين گزينه آموزش وردپرس لوكال هاست ها مي باشد چرا كه مبتديان مي توانند با مطالعه اين كتاب به سطح بالاتري از نحوه كار با وردپرس دست يابند. وجود عكس ها و تصاوير مختلف از صفحه نمايش موجب شده تا خوانندگان بتوانند در كنار مطالعه آموزش ها قدم به قدم و گام به گام با نويسنده جلو رفته و به ذهنيت دقيقي در اين زمينه دست يابند. براي كار با اين بخش مقاله مديريت رسانه ها در وردپرس را مطالعه كنيد.
اگر از قبل منو وردپرس خود را ايجاد كرديد، از اين مرحله عبور كنيد، در غير اين صورت اين بخش را كامل با دقت مطالعه كنيد. در ليست زير برخي از ويژگي هاي وردپرس را با هم مرور مي كنيم. وارد مي شويد و براي اولين كار ورپردس را روي هاست نصب مي كنيد. با توجه به نياز صد در صد كسب و كار ها به يك وبسايت براي اينكه به رونق و حيات كسب و كار خود ادامه دهند ، تخصص طراحي سايت به يكي از پردرآمد ترين شغل هاي جهان تبديل شده است كه در صدر رتبه هاي جهاني از نظر شغل هاي پردرآمد قرار ميگيرد و در عين حال به يك فرصت براي هنرجوهاي اين آموزش وردپرس لوكال هاست حوزه تبديل شده است كه پل ورود به درآمد ميليوني را فراهم ميكند. لازم به ذكر است كه نسخه كيندل اين كتاب نيز در دسترس بوده و مي توانيد آن را تهيه نماييد. اگر كمي با زبان انگليسي آشنا بوده و به آموزش وردپرس علاقه داشته باشيد مي توانيد از كتاب هاي معرفي شده در اين بخش از مقاله اطلاعات مفيدي كسب نماييد. ما در اين مطلب روش نصب وردپرس روي هاست و كار با آن را توضيح مي دهيم.
سپس يك تم براي سايت وردپرسي تان انتخاب مي كنيد و شروع به گذاشتن مطلب يا محتوا در آن مي كنيد… البته ناگفته نماند كه يك سري از روش ها وجود دارد كه شما مي توانيد به صورت دستي قابليت ابزارك ها را آموزش وردپرس لوكال هاست در قالب وردپرسي خود افزايش دهيد يا اگر كلا وجود ندارد اضافه كنيد. در واقع اين كتاب به شما مي آموزد كه چگونه يك تجارت الكترونيكي موفق راه اندازي كرده و آن را گسترش دهيد.
مي توانيد با مراجعه به هر بخش به بهترين كتاب آموزش وردپرس دسترسي پيدا نماييد. اگرچه افزونه هاي متعددي در وردپرس موجود بوده و تنها با يك جستجو مي توان به افزونه هاي زيادي دسترسي پيدا كرد آموزش وردپرس لوكال هاست اما تمامي افزونه ها مناسب نمي باشند. اگر حساب گوگل شما در مرورگر متصل باشد و حساب گوگل آناليتيكس هم داشته باشيد، ميتوانيد مثل تصوير، دكمه Allow را بزنيد تا افزونه به حساب گوگل شما دسترسي پيدا كرده و اطلاعات سرچ كنسول را دريافت كند. در واقع ورد پرس بخشهاي مختلفي دارد كه نحوه استفاده از هريك متفاوت با ديگري است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۳۵:۰۹ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

وبسايت يك سايت آموزشي و خبري براي آموزش وردپرس و طراحي سايت مي باشد.
نويسندگان
مطالب تصادفی
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 4
دیروز : 11
افراد آنلاین : 1
همه : 1467
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب