وبسايت
 

هر نوع فروشگاه اينترنتي اي كه مي توانيد تصور كنيد را بسازيد. هر نوع فروشگاه اينترنتي را كه تصور كنيد بسازيد و شروع به كسب آن جريان منفعل منفعل كنيد كه در مورد "WoodMart" براي وردپرس فكر كرده ايد و هرگز به عقب نگاه نكنيد. طرح و الگوها قالب وودمارت طيف گسترده اي از تغييرات موجود را براي انتخاب دارند چه بخواهيد رنگ خاصي را انتخاب كنيد و چه اندازه تصوير را مشخص كنيد همه كارها به راحتي و از طريق تجسم پيشرفته انجام مي شوند بهبود طراحي وب سايت شما هنگامي كه از WoodMart استفاده مي كنيد پيچيده نيست زيرا ليستي از سبك ها ، اشكال ، فونت هاي عنوان در نسخه هاي نمايشي پيش ساخته ارائه شده است. قالب هاي اندكي اين ويژگي را دارند و اين يكي از عالي ترين ويژگي هاي قالب وودمارت است. قالب وردپرس فروشگاهي وودمارت پنل تنظيمات قدرتمندي به صورت كاملا فارسي دارد كه اين ويژگي به شما كمك مي كند حتي اگر كاملا مبتدي هم باشيد هر نوع سفارشي سازي را بدون هيچ كدنويسي و فقط با چند كليك در سايت خود انجام دهيد.

به همين دليل قالب woodmart داراي پنل بسيار حرفه اي با گزينه ها و بخش هاي متعددي است كه به آساني مي توانيد با آن ها كار كنيد و تغييرات لازم در فروشگاهتون رو انجام دهيد. قالب وردپرس woodmart اين قابليت را نيز داخل خودش داره و شما مي توانيد به راحتي يك بخش وبلاگ حرفه اي با چيدمان دلخواه و سفارشي خودتون راه اندازي كرده و مطالب متنوعي را داخل آن قرار دهيد. يكي از مهم ترين فاكتورهايي كه بايد هر قالب وردپرسي داشته باشد بهينه بودن كدنويسي و سئوي مناسب آن براي گوگل و كاربران است. مناسب بودن يك قالب براي اين نوع از صفحه نمايش ها موضوع مهمي است كه خوشبختانه قالب فروشگاهي woodmart برنامه ريزي لازم را داشته است.

با اين سيستم بعد از خريد مشتري پيش فاكتور ايميل مي شود و شما دسترسي به تمام فاكتورها و برچسب ها كه به صورت خودكار ايجاد مي شوند داريد و برگه فاكتور در طرح هاي مختلف و قابل انتخاب مي باشد. وددمارت يكي از بهترين قالب هاي فروشگاهي تم فارست در سال 2017 و 2018 توسط شركت envato اعلام شده است، اين قالب توسط ووكامرس بهينه سازي شده است و تمامي امكانات ووكامرس در آن جاي داده شده و تمامي امكانات ووكامرس به خوبي در تمامي صفحات بكار برده شده است، اين قالب داراي جستجو ايجكس فوق العاده سريع و زيبا، انواع هدر، چندين روش نمايش محصولات، نماي 360 درجه، ايجكس بودن تمام فيلترها و دسته بندي ها، حساب كاربري اختصاصي، امكان ويرايش با ويژوال كامپوزر، فوتر بسيار انعطاف پذير، نمايش گوشي هاي منو فوق حرفه اي و كاربر پسند و هماهنگي با افزونه چندين نمايندگي فروش مي باشد. شك نداشته باشيد با استفاده از قالب وودمارت كه يك قالب فروشگاهي وردپرس است، ميتوانيد هر نوع فروشگاهي را كه مد نظرتان باشد را به بهترين شكل ممكن و با هر امكاناتي كه به آن نياز داشته باشيد، طراحي كنيد.

ممكن است ايميل ارسالي به پوشه اسپم يا Bulk ايميل شما ارسال شده باشد. ✅ با قالب فروشگاهي وردپرس وودمارت هيچ محدوديتي براي شما نيست چون با استفاده از امكانات و تنظيمات حرفه اي قدرتمند اين قالب مي توانيد سايت فروشگاهي دلخواهتان را به صورت حرفه اي و مدرن طراحي كنيد. قالب وودمارت فروشگاهي وردپرس جزء آن دسته از قالب هايي است با ارائه بيش از 60 وب سايت آماده عملكرد خوبي را در زمينه ايجاد تنوع براي كاربران داشته است. در اين آموزش ابتدا ما قالب فروشگاهي و بسيار زيباي وودمارت رو از اورژآنس وردپرس دانلود و سپس آن را نصب ميكنيم ، افزونه هاي مورد نياز آن را فعال و دموي مورد نظر رو ايمپورت ميكنيم . يكي از علل اين محبوبيت - با فروش بيش از ۱۳۰۰۰ نسخه و رتبه ۵ - در زيبايي قالب و شباهت آن به فروشگاههايي مانند كالا است.

https://list.ly/list/61Pl-qlb-wwdmrt

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۴۰:۰۱ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

وبسايت يك سايت آموزشي و خبري براي آموزش وردپرس و طراحي سايت مي باشد.
نويسندگان
مطالب تصادفی
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 9
دیروز : 11
افراد آنلاین : 1
همه : 1472
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب