وبسايت
 

با آگاهي از الگوريتمهاي جديد گوگل شما ميتوانيد در اين جنگ پيروز شويد و كلمات كليدي بهترين آموزش وردپرس خود را به رتبه ۱ برسانيد. ولي اين فقط تا زماني صدق ميكند كه شما با دانش جديد آموزش سئو براي كسب جايگاه نخست گوگل آشنا نباشيد. سئو خط مقدم كسب و كار اينترنتي محسوب ميشود. افزونههاي بيشماري براي سئو وردپرس وجود دارند نظير Yoast Seo, All In One SEO Pack, SEO Ultimate و … سپس به آموزش كار با وردپرس به صورت جامع و تصويري مي پردازيم. قالبهاي مادر و فرزند به صورت يك بسته همراه با يكديگر كار ميكنند. شما ميتوانيد بدون هيچ نوع دانش فني براي سالها از آن استفاده كنيد، اما اگر ميخواهيد از بقيه كاربران وردپرس متمايز شويد و يا تغيير خاصي در نظر داريد كه فكر ميكنيد هيچ افزونهاي نميتواند در اختيار شما قرار دهد، در اين صورت يا بايد از كمك يك برنامهنويس PHP استفاده كنيد و يا اين كه خودتان آستينها را بالا زده و وارد مسير يادگيري PHP براي وردپرس شويد.

به روز رساني ها قسمتي است كه هر نسخه ي جديدي از wordpress ، افزونه ها و يا قالب ها كه ايجاد شود را اعلام مي كند و از اين بخش مي توانيد جهت به روز رساني هريك از موارد فوق اقدام نماييد. با استفاده از نسخه حرفه اي شما امكان ايجاد هدر و فوتر اختصاصي، صفحه ۴۰۴ اختصاصي، صفحه پست اختصاصي، پاپ آپ و… يك گزينه ديگر كه در پايين صفحه مي بينيد، نمايش به موتورهاي جستجو است. به عنوان مثال يك سايت فروش آنلاين را در نظر بگيريد، زمانيكه مناسبتي پيشرو است (به عنوان مثال عيد نوروز يا شب يلدا) صفحهاي مختص آن رويداد كه قالب آن از قالب اصلي وبسايت جدا است طراحي شده و تخفيفات مختص رويداد در اين لندينگ پيج به كاربران نمايش داده ميشود.

به عنوان مثال افزونه هاي امنيت، فروشگاهي و سئو مي توانند وب سايت شما را امن تر، جذابتر و با امكانات بيشتري نمايش دهند. در مانگو بسياري از كاربران به متخصص حرفهاي سئو تبديل ميشوند. برونبري: از اين قسمت ميتوانيد از مطالب سايت خود (برگهها، نوشتهها، پستها) يك خروجي يا بكآپ بگيريد تا در مواقعي كه اين مطالب پاك شدند بتوانيد آن­ها بهترين آموزش وردپرس را برگردانيد. ۲ هنوز وردپرس را نصب نكردهايد! چنانچه هنوز وردپرس را نصب نكردهايد و سايت خودتان را راهاندازي نكردهايد ميتوانيد از آموزش نصب وردپرس روي cpanel و يا نصب وردپرس روي دايركت ادمين استفاده كنيد و سريعاً سايت خودتان را بسازيد.

اگر هنوز سايت خود را راه اندازي نكرده ايد و يا در نصب وردپرس دچار مشكل هستيد، در ابتدا مي توانيد به مقاله نصب وردپرس بر روي سي پنل و دايركت ادمين مراجعه كنيد. در اين بخش، كاربران نظرات يا سوالات خود را ثبت كرده و شما مي توانيد آن ها را مديريت نماييد و به آن ها پاسخ دهيد. تمام كاربران سايت از جمله مدير، ويرايشگر، نويسنده و كاربران معمولي در اين قسمت ثبت مي شوند و اطلاعات كامل آن ها در اين بخش، با عنوان شناسنامه موجود است و شما مي توانيد از اين قسمت به مديريت آن ها بپردازيد. جالب اين كه براي پرداخت هم نياز به برنامه خاصي نيست و با ثبت نام در زرين پال يا بانك هاي طرف قرارداد فروشگاه راه اندازي مي شود. اين كتاب سطح بالا در زمينه ساخت برنامه هاي وب، برنامه هاي تلفن همراه، خدمات وب شبكه هاي چند سايته به خوبي آموزش داده است.

وردپرس ابزارهايي نيز دارد كه براي تكميل بخش هايي مورد نياز است. دسته بندي هاي سايت خود را مي توانيد از قسمت دسته ها اضافه كنيد و برچسب ها را نيز مي توانيد از قسمت برچسب ها مديريت نماييد. چگونگي كار با اين بخش نيز در فايل آموزش كار با وردپرس موجود است. در كتاب آموزش وردپرس همه چيز ساده و قبل فهم و به صورت قدم به قدم بيان شده است و شما مطمن باشيد به راحتي وردپرس رو ياد خواهيد گرفت. اما در صورتي كه هيچ آشنايي با برنامه نويسي نداريد باز هم مي توانيد هر امكاني را كه مي خواهيد با كمك افزونه ها به سايت خود اضافه نماييد!

اگر شما با برنامه نويسي آشنايي داريد و به PHP، HTML، CSS و JS مسلط هستيد مي توانيد تقريبا هرآنچه براي سايت خود نياز داريد، با كد نويسي فراهم سازيد. اگر نتوانيد محصولات و خدمات بهترين آموزش وردپرس خود را در صفحه اول گوگل قرار دهيد بهزودي يا مجبور به پرداخت هزينه زياد براي تبليغات و فروش محصولات خود خواهيد شد و يا از درآمد اينترنتي دلسرد شده و قيد وبسايت خود را خواهيد زد. در همين صفحه ي اصلي، اطلاعاتي در اختيار شما قرار مي گيرد كه مانند يك اخبار كوتاه از فعاليت هايي است كه انجام مي دهيد. پس از ورود با صفحه اي مانند شكل زير مواجه خواهيد شد. تقريبا براي هر نياز و خدمتي كه شما مد نظر داريد افرونه اي در منبع افزونه هاي وردپرس موجود است كه مي توانيد با استفاده از آن به مقصود خود برسيد.

https://betterstudio.com/blog/best-wordpress-training-courses/
https://wpbaran.ir/wordpress-training-course/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۰۰:۳۵ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

وبسايت يك سايت آموزشي و خبري براي آموزش وردپرس و طراحي سايت مي باشد.
نويسندگان
مطالب تصادفی
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 18
دیروز : 11
افراد آنلاین : 1
همه : 1481
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب