وبسايت
 

در اين دوره آموزشي از صفر تا صد همه مباحث را آموزش داديم ، ما از نصب قالب شروع كرديم و يكي يكي مراحل را براي طراحي يك وبسايت فروشگاهي در آموزش قالب ودمارت آموزش داديم. دنبال دليل نباشيد! 😎 واقعت اينه كه دليل خاصي ندارم و فقط ميخوام كساني كه ميخوان سايت فروشگاهي طراحي كنن و در شروع كار هستن و هزينه كافي براي خريد قالب وردپرس ندارن، بتونن از دانلود قالب وودمارت استفاده كنن. اين آموزش براي افرادي كه به دنبال بهترين شغل ها هستند بسيار مناسب است. قالب چند منظوره Impreza براي راه اندازي چه نوع فروشگاهي اينترنتي مناسب است؟ مواردي كه در اين دوره آموزشي گفته شده است براي يك سايت فروشگاهي كافي است و اميدواريم كه بيش از پيش بتوانيد موفقيت كسب كنيد. قالب وردپرس فروشگاهي woodmart از طراحي مدرن و منحصر به فردي برخورداراست كه موجب مي شود فروشگاه آنلايني كه با استفاده از ان طراحي مي كنيد , كاملا جديد و منحصربه فرد باشد.قالب وردپرس woodmart با استفاده از بهترين تجربيات كاربران، به عنوان قدرتمندترين قالب وردپرس در جهان و داراي قابليت سفارشي سازي مخصوص فروش انلاين تجارت الكترونيك طراحي شده است.از قالب woodmart فروشگاهي موفق براي فروش انلاين انواع كالا و محصولات مانند لباس، مبلمان، صنايع دستي، الكترونيك، ابزار، غذا، محصولات ديجيتال و ده ها موارد و نمونه ديگرمي توان استفاده نمود.
تغيير فونت، بروزرساني رنگ بندي، نمايش انواع مختلفي از محصولات كسب و كار شما به سادگي از پيشخوان وردپرس قابل انجام است. بيش از 300 دموي آماده براي راه اندازي انواع وب سايت در اختيار شما است. اين قالب جزو پرفروش ترين محصولات قرار گرفته در تمفارست ميباشد كه تاكنون بيش از 72 هزار فروش قالب وودمارت را به ثبت رسانده است. به عنوان مثال شما مي توانيد محصولات شگفت انگيز و در تخفيف سايت تان را در اسلايدري كه در تصوير بالا مشاهده مي كنيد را همراه با توضيحات خلاصه، مقدار تخفيف، قيمت و زمان باقي مانده تا حراج آن نمايش دهيد. بنابراين شما مي توانيد به آساني هر تغيير دلخواهي كه لازم داريد در تنظيمات پنل قالب فروشگاهي خود اعمال كنيد.
مورد قابل توجهي كه در اين قالب وردپرس بكار برده شده ، طراحي كاملا ريسپانسيو و پاسخگوي قالب وودمارت است ، كه خود را به بهترين نحو ممكن در هر دستگاهي كه در آن مشاهده مي شود، اعم از موبايل ، تبلت ، لپ تاپ و ديگر موارد ، نمايش مي دهد و مطابق هر دستگاه خود را تغيير مي دهد تا كاربر به آسودگي به مشاهده قالب وودمارت بپردازد. يكي از مهم ترين ويژگي قالب ووكامرسي WoodMart، اين مي باشد كه يك قالب ريسپانسيو فروشگاهي تمام عيار بوده و در موبايل و تبلت به شكل حرفه اي ريسپانسيو شده است. را مي توان از جمله ويژگي هاي اصلي اين قالب برشمرد. از جمله موضوع دموهاي آماده ارائه شده توسط اين قالب ميتوان به فروشگاه آنلاين لباس و پوشاك و فروشگاه لوازم آرايشي اشاره كرد. براي مشاهده دموهاي ديگر قالب به سايت طراح اصلي قالب مراجعه كنيد! اگر در نصب، وارد كردن داده هاي نمونه يا تنظيم قالب با مشكل روبرو شديد، لطفاً به صفحه پشتيباني ما مراجعه كرده و سعي كنيد راه حلي براي مشكل خود پيدا كنيد.
بزودي ده فروشگاه برتر ايران، بر اساس آمار منتشر شده، توسط وودمارت ساخته خواهد شد، و در اختيار تمام كاربران ما قرار خواهد گرفت. در اين پكيج آموزشي نحوه ساخت يك فروشگاه قدرتمند را با قالب ودمارت آموزش داده ايم. در ساخت اين پوسته تلاش شده تا بتوانيد آن را به گونه اي كه مي خواهيد تغيير دهيد و قالب وودمارت مجبور نباشيد براي ايجاد تغييرات به سليقه خود از افزونه هاي اضافي كمك بگيريد. در واقع اين آموزش به شما ماهيگيري را مي آموزد و اگر كمي تلاش داشته باشيد به موفقيت در دنياي وب خواهيد رسيد. شما قادر خواهيد بود بهترين فروشگاه خود را راه اندازي كرده و به درآمد زيادي برسيد.

منبع: http://woocommerce.avablog.ir/post/14/woodmart

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۴۹:۳۹ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

وبسايت يك سايت آموزشي و خبري براي آموزش وردپرس و طراحي سايت مي باشد.
نويسندگان
مطالب تصادفی
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 7
دیروز : 11
افراد آنلاین : 1
همه : 1470
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب