وبسايت
 

توابع وردپرس به صورت پيشفرض در آن قرار دارند و علاوه بر آن با كدنويسي در قالب وردپرس و افزونه وردپرس نيز قادر خواهيد بود تا اقدام به ساخت توابع جديدي در وردپرس كنيد. پس عملا نمي توان گفت كه توابع وردپرس محدود به تعداد خاصي خواهند بود. اين افزونه در عين سادگي و سبكي، امكانات ويژهاي دارد كه به بررسي اين امكانات ميپردازيم. گاهي اوقات نياز مبرم به استفاده از نسخه قبلي را داريم براي مثال شما از يك قالب وردپرس و افزونه وردپرس كابردي استفاده ميكنيد نسخه جديد اين قالب و افزونه ارائه نشده و با بروز رساني وردپرس به نسخه آخر سايت شما از دسترس خارج و يا افزونه كاركرد خود را از دست مي دهد و شما براي رفع اين مشكل نياز به نسخه هاي قبلي وردپرس داريد تا بتوانيد موقتا مشكل سايت خود را رفع كنيد.

خب در ادامه به امكانات جديد نسخه 4.8 وردپرس ميپرداريم و در پايان مي تونيد اقدام به دانلود wordpress فارسي فارسي نسخه 4.8 كنيد. كاربران قادر هستند در اتاق هاي گفتگوي مختلف ، اقدام به گفتگو با يكديگر كنند يا همچنين به صورت خصوصي با يكديگر گفتگو انجام دهند. افزونه WP Rocket فارسي با شبيه سازي يك بازديد اقدام به ساخت كش از صفحات جديد مي نمايد. علاوه بر اين، ميتوانيد افزودني هاي Dropbox و Google Drive را براي ادغام بيشتر و يكپارچه سازي فضاي ذخيره سازي ابري، افزودني WP-REST براي تماس با سرور، گزارش هاي فروش پيشرفته و حتي قالب هاي بيشتر صفحه بيشتر و دكمه كه ميتوانند باعث افزايش نرخ تبديل شوند را نصب كنيد. يكي از جذاب ترين امكانات وردپرس، افزونه هايي است كه امكان تغيير، سفارشي سازي و ارتقا سايت را بدون دانستن زبان برنامه نويسي و كدنويسي برايتان ايجاد مي كنند. وردپرس توسط فردي به نام مت مولنوگ - Matt Mullenweg نوشته و برنامه نويسي شد و اكنون به بزرگترين سيستم مديريت محتواي جهان (طبق اين آمار) تبديل شده است.

همچنين تعداد زيادي افزودني براي افزونه مديريت دانلود وردپرس وجود دارند كه ميتوانيد با اضافه كردن آنها قابليت هاي بيشتري، مانند: دايركتوري ها، ليست هاي پكيج، مجموعه ها، پشتيباني از درگاه پرداخت، حتي بازاريابي افيليت چند سطحي براي بازگشت افراد به سايت خود استفاده كنيد. اگر تمايل نداريد به آن صفحه لينك دهيد و ميخواهيد جدول و دكمه دانلود در يك پست جداگانه قرار بگيرند، ميتوانيد به Downloads ➡ All Files، مراجعه كنيد، در آنجا يك ستون كد كوتاه مشاهده خواهيد كرد، جايي كه ميتوانيد كد كوتاه فايل دانلود مورد نظر خود را كپي كرده و آن را در هر مكاني از سايت كه تمايل داريد، فايل دانلود نمايش داده شود، قرار دهيد. بهترين صفحه سازهاي وردپرس به همراه افزودني هاي آنها در دسته افزونه صفحه ساز قابل مشاهده است. با استفاده از اين كتاب مفيد به زبان فارسي ميتوانيد سيستم مديريت محتواي وردپرس wordpress را بياموزيد و بوسيله پرتال آن كه يكي از بهترين پرتالهاي ايجاد سايت در دنيا است و ميلونها كاربر از آن استفاده ميكنند حرفه اي ترين سايتها را ايجاد كنيد.

درصورتيكه با نصب كردن افزونه مشكلي داريد ميتوانيد آموزش نصب دانلود wordpress فارسي افزونه را مشاهده كنيد. بسته به سليقه تان با هر سبك مدرس كه راحت تر هستيد آن را براي يادگيري انتخاب كنيد يا مي توانيد از هر 3 آموزش استفاده نماييد. افزونه مديريت دانلود وردپرس WordPress Download Manager با توجه به ويژگي هايي كه دارد به شما كمك ميكند، به راحتي به كاربران خود دسترسي به هر چيزي كه نياز دارند بدهيد. دانلود افزونه وردپرس WordPress Chat Room. قالب انفولد اورجينال را از كانال تلگرام آكادمي وبكيما به صورت كاملا رايگان دانلود كنيد و كسب و كار اينترنتي خود را راه اندازي كنيد. در پوشه اي كه ساختيد وردپرس را كپي و اگر فايل زيپ است آن را اكستركت كنيد و فايل هاي درون پوشه ي وردپرس را به اين پوشه انتقال دهيد. همانطور كه گفتيم در صورتيكه سايتي جهت دانلود موسيقي يا فيلم طراحي كرده باشيد، امكان استفاده از هاست اشتراكي را جهت آپلود فايلها نخواهيد داشت.

در اين طرح سكشنهايي مثل سكشن تستومونيال، نمونه كارها، سرويسها و مقالات بلاگ با طراحي حرفهاي تعبيه شدند. هرچند كه نصب و راهاندازي وردپرس و ايجاد يك سايت با آن كاري ساده و سريع است، ولي ايجاد كردن يك سايت حرفهاي با امكانات متنوع و با رعايت اصول فني به تخصص و مهارت بالايي نيازمند است. اگر شما ميخواهيد براي فايلهايتان محدوديت ايجاد كنيد، يا آنها را كنترل بيشتري كنيد و دانلود wordpress فارسي دسترسيها محدود يا باز كنيد براساس كاربر يا نقش كاربري، اين افزودني همان چيزي است كه ميتواند به شما كمك كند. ميتواند براي شما قابليت كنترل فايلها را از راه دور با FTP فراهم كند.

14 Addons به همراه افزودنيهاي متنوع و كاربردي كه نياز شما را براي مديريت فايلهاي دانلود، مستندات و كنترل و دسترسي آنها را فراهم ميسازد. علاوه بر اين، يك لينك در پايين تب وجود دارد كه ميتوانيد با كليك بر روي آن سايت خود را به عنوان يك فروشگاه ديجيتال فعال كنيد. در تنظيمات بسته بندي، ميتوانيد جزئيات فايلي را كه كاربران مشاهده ميكنند، مانند: نسخه، تعداد بازديدها، اندازه فايل، تعدا دانلودها و … محتواي صفحه چيزي است كه در تب تنظيمات براي آن دانلود خاص پيكربندي كردهايد. ميتوانيد اصطلاحات، رمز ورود يا reCaptcha را به صفحه اضافه كنيد تا كاربر قبل از شروع دانلود آنها را تكميل كرده يا بپذيرد. در گوشه سمت راست و بالاي صفحه، جعبهاي با عنوان Attach File را مشاهده ميكنيد، كه با كمك آن ميتوانيد براي پيوست كردن فايل هاي دانلود استفاده كنيد.

https://wordpress.org/

https://wpbaran.ir/download-wordpress/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۵۰:۳۸ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

وبسايت يك سايت آموزشي و خبري براي آموزش وردپرس و طراحي سايت مي باشد.
نويسندگان
مطالب تصادفی
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 26
افراد آنلاین : 1
همه : 1458
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب