وبسايت
 

كاربرد اين روش در حالتي است كه شما به عنوان طراح سايت به هيچ وجه امكان دسترسي به هاست سايت را نداشته باشيد. يعني مي توان حالتي را در نظر گرفت كه شما طراحي سايتي را بر عهده گرفته باشيد اما كارفرما اجازه دسترسي به هاست را به شما نمي دهد. البته بهتر است چنين پروژه هايي را قبول نكنيد اما در صورتيكه در چنين حالتي قرار گرفتيد، بايد از روش نصب در پيشخوان استفاده كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ] [ ۱۱:۲۲:۲۱ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]


انتخاب هاست نيز موضوع بسيار مهمي است؛ حتي ميتوان گفت يكي از مهمترين چالشهايي كه هر كسبوكار اينترنتي با آن دستوپنجه نرم ميكند، انتخاب هاست مناسب است. تفاوت قيمت اين محصول با “آموزش طراحي سايت فروشگاهي مشابه ديجي كالا در 3 ساعت” در اين است كه در اين محصول ما نسخه حرفه اي قالب وودمارت را رايگان براي شما ارسال خواهيم كرد. قالب وودمارت كاملترين قالب فروشگاهي وردپرس است به همين دليل ما در اين آموزش نحوه طراحي سايت ديجي كالارو آموزش داديمآموزش قالب وودمارت كامل است؟ يعني به هر آنچه كه براي طراحي سايت فروشگاهي نياز داريد، ما به صورت كامل و جامع به آن اشاره كردهايم. هر آنچه كه شما براي حرفه ­اي تر كردن وب­سايت مربوط به كسب و كارتان به آن نياز داريد در اورژانس وردپرس به سهولت و به رايگان يافت مي ­شود، اما اگر نياز به كمك بيشتري هم داشتيد، مي توانيد روي دانش متخصصان مجموعه اورژانس وردپرس حساب كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ مهر ۱۴۰۳ ] [ ۱۲:۴۴:۵۱ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]

 اين بخش آموزش وودمارت تنظيمات تخصصي بخش هاي مختلف فروشگاه را ببينيد. قالب GeneratePress يكي از سريع ترين گزينه هاي وردپرسي اين ليست است و مي تواند به عنوان يك قالب چندكاره با انواع صفحه ساز و bbPress همراه باشد ، اين قالب از سيستم WooCommerce پشتيباني كند. همانطور كه در تصوير هم مشاهده مي كنيد در گوشه باكس انتخاب شده حاشيه اي به رنگ سبز و


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ ] [ ۰۱:۴۲:۳۷ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]

سرعت صفحه در حال بارگذاري نه تنها بهبود تجربه كاربر از يك وب سايت است، همچنين تاييد شده كه براي بهبود رتبه بندي موتور جستجو، نرخ تبديل و درآمد آنلاين بسيار مهم است.پس قالبي را انتخاب كنيد كه سبك بوده و سرعت بارگذاري مناسبي داشته باشد. و اينكه چقدر درآمد شما رشد خواهد كرد ؟ بسياري از افراد اين موضوع را باور نداشتند تا اينكه بيزينسي به نام اسنپ وارد كشور شد و بازار عظيم افراد زيادي را سهم خود كرد اما اين شوك آنقدر تكان دهنده نبود تا اينكه ويروس كرونا آمد و اين موضوع را به همه ثابت كرد كه چقدر كسب و كارهاي اينترنتي ارزشمند هستند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ] [ ۰۵:۲۷:۰۱ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]



با فعال كردن اين گزينه اندازه فايل CSS قالب Woodmart كاهش پيدا ميكند. با قالب وودمارت هرنوع سايت فروشگاهي اي را ميتوان طراحي كرد. طراحان قالب وودمارت به نوعي اين قالب را طراحي كرده اند كه به راحتي مي تواند با هر دستگاهي (كامپيوتر، تبلت، گوشي) قابليت سازگاري داشته باشد، كه متاسفانه اين موضوع در بسياري از قالب ها ديگر به خوبي رعايت نشده و اين موضوع يكي از مهم ترين دلايل براي محبوبيت اين قالب به حساب مي آيد. با استفاده از قالب Woodmart ميتوانيد بدون نصب هيچ افزونه اضافه بسياري از ويژگي هايي كه در افزونه ووكامرس وجود ندارد را استفاده كنيد. نمونه هاي كوچكي از سايت هاي قابل پياده سازي با اين قالب هستند. امنيت كم، دموهاي محدود و عدم بهينه سازي،فارسي سازي و راستچين بودن بعضي از اين مشكلات هستند. سرعت از مهم ترين فاكتورهاي بهينه سازي براي هر سايتي است و از ملاك هاي مهم امتياز دهي گوگل است و روي تجربه كاربري تاثير زيادي دارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ] [ ۰۳:۰۲:۳۵ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]

قالب فروشگاهي وودمارت به واسطه مزاياي بسيار زيادي دارد، به صورت گسترده در حال استفاده مي باشد. در ادامه به برجسته ترين قابليت هاي اين قالب فروشگاهي اشاره خواهيم كرد:


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ ] [ ۰۳:۲۳:۵۴ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]

امكانات ويژه خود تمام نيازهاي يك وب سايت حرفه اي كاربرپسند را برطرف مي كند. وردپرس باران: از سال ۱۳۹۷ وب سايت فوق با هدف ايجاد يك مرجع آموزش وردپرس فارسي رايگان، كار خود را آغاز كرد. گفته هايي كه درباره قالب رايگان داشتيم در 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ مهر ۱۴۰۳ ] [ ۰۴:۲۰:۳۸ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]

در حال حاضر اغلب كاربران به دنبال روشي آسان و راحت جهت نصب قالب وودمارت هستند، تا با درست خطاي كمتري مواجه شوند و بتوانند قالب اين فايل را به درستي دانلود


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ مهر ۱۴۰۳ ] [ ۰۸:۰۷:۰۷ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

وبسايت يك سايت آموزشي و خبري براي آموزش وردپرس و طراحي سايت مي باشد.
نويسندگان
مطالب تصادفی
نظرسنجی
     نتیجه
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 63
دیروز : 42
افراد آنلاین : 1
همه : 470
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب