وبسايت
 

قالبهاي چندمنظوره يا Multipurpose به شكلي طراحي و ساخته شدهاند كه از آنها ميتوان در وبسايتهاي متنوع با اهداف مختلف استفاده كرد.

درجود دارد. بعنوان مثال نمايش لوگو ، منو ها ، و هر آچه كه در صفحه مشاهده ميكنيد ماژول هايي هستند كه در موقعيتي خاص قرار داده شده هستند . با صفحه سازهاي Gutenberg ، Brizy ، Elementor و Beaver Builder همراه مي شود و البته نسخه هاي نمايش خود را فقط براي اين سازندگان دارد. اگر بدنبال راه اندازي سايتي براي فروشگاه لوازم فانتزي ، شيريني و كيك ، فروش شيريني و كيك هاي خانگي و صنعتي هستيد اين يك طرح فوق العاده و جذاب براي راه اندازي ميباشد .
بهره گيري از امكاناتي مانند افزونه صفحه ساز قدرتمند ويژوال كامپوزر در كنار ابزار هاي جذاب طراحي آن به شما امكان ساخت صفحاتي با قابليت هاي متنوع را مي دهد. يكي ديگر از ويژگي هايي كه در صورت وجود در هر قالبي، آن را به يكي از بهترين قالب هاي فروشگاهي وردپرس ميكند، سازگاري قالب با افزونه هاي كاربردي مانند: ووكامرس، دكان، افزونه هاي پرداخت، كيف پول و غيره است. اين قالب فروشگاه ساز به همراه اپليكيشن ارائه شده كه كمك مي كند تا كاربران بتوانند يك نسخه از وب سايت تان را به عنوان برنامه اپليكيشن روي گوشي هاي خود نصب كنند.

https://is.gd/oP7XKK

در بخش Coverage ميتونين صفحات ايندكس شده و ايندكس نشده رو به راحتي ببينيد. و در صورتيكه در نصب هر محصول مشكل داشته باشيد پشتيباني پي سي تمپليت مرتبه نخست براي شما بسته نصبي خريداري شده را به صورت كاملا رايگان نصب و تحويل شما خواهند داد و پس از آن اقدام به ويرايش و درج مطالب خود نماييد .
سعي مي كنم آموزش هاي ضروري از نصب و راه اندازي تا تنظيمات و سفارشي سازي بخش هاي قالب woodmart را به زبان ساده آموزش بدم. قالب هاي زفاير و ايمپرزا براي سايت هاي شركتي مناسب هستند. دوره آموزش صفر تا صد قالب وودمارت براي افرادي مناسب هستند كه قصد دارند از قالب وودمارت استفاده كنند و يك فروشگاه اينترنتي حرفه اي از صفر تا صد براي خودشون يا مشتريانشون راه اندازي كنند پس اگر شما هم قصد داريد با يكي از كاملترين قالب هاي فروشگاهي وردپرس يك وب سايت فروشگاهي راه اندازي كنيد حتما از دوره آموزش قالب وودمارت استفاده كنيد. به عنوان يك مبتدي، ممكن است بخواهيد چند مورد از آن ها را در سايت خود امتحان كنيد تا اينكه گزينه مناسب پيدا شود. اگر به دنبال راه اندازي يك فروشگاه آنلاين وردپرس براي كسب و كار اينترنتي خود هستيد مي توانيد از قالب فروشگاهي پرطرفداري مانند وودمارت استفاده كنيد.

بهترين قالب هاي فروشگاهي رايگان : يك سري قالب براي وردپرس وجود دارند كه شما به صورت رايگان مي توانيد به آن ها دسترسي داشته باشيد و از آن ها استفاده كنيد، در اين بخش از مقاله قصد داريم اول برترين قالب هاي رايگان فروشگاهي را به شما معرفي كنيم تا اگر قصد نداريد هزينه اي كنيد، بتوانيد با استفاده از اين قالب ها سايت خود را راه اندازي كنيد.

كليك كنيد

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ ] [ ۰۱:۴۲:۳۷ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

وبسايت يك سايت آموزشي و خبري براي آموزش وردپرس و طراحي سايت مي باشد.
نويسندگان
مطالب تصادفی
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 57
دیروز : 42
افراد آنلاین : 1
همه : 464
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب