وبسايت
 

اولين درس آموزش قالب وودمارت خود را به خاطر داريد؟ مقداري {اخبار|اطلاعات} را {گرفتم|خريد|گرفتم|دريافت كردم...
جلسه 6 با عنوان خريد وودمارت به وردپرس باران اضافه شد. قالب كاملا ريسپانسيو XStore يك محصول شاخص و كم نظير ميباشد كه به واسطه طراحي زيبا، كامل و بي نقص طرفداران بسياري پيدا كرده است. اين مورد هم در قالب هاي مختلف متفاوت مي باشد اما در قالب وودمارت مي توني از قسمت پيشخوان وردپرس خودت بر روي بلوك هاي اچ تي ام ال كليك كني و دقيقا در همان جايي كه مگامنو ها هستند فوتر هم اينجا طراحي مبشه. قالب پورتو در سال 2015 توسط تيم قدرتمند SW-THEMES طراحي و كدنويسي شده است و از آن پس آپديت هاي زياد و متنوع باعث بهبود كاربرد قالب پورتو شده است.از مهم ترين امكانات قالب پرتو ميتوان به پنل تنظيمات فارسي ، داراي فونت هاي فارسي جذاب تعبيه شده توسط ابزار وردپرس ، امكان ايجاد فروشگاه ، امكان وارد كردن فونت دلخواه ، امكان طراحي هرنوع وبسايت ( خبري ، مجله ، فروشگاه ، شخصي ، شركتي و … ) اشاره كرد. يكي از ويژگي هاي ديگر اين قالب وردپرس، طراحي كاملا پاسخگو است كه خود را به بهترين نحو در دستگاهي كه در آن بارگذاري مي شود، نمايش خواهد داد.
شما مي توانيد اين كدها را در جاهاي مختلفي قرار دهيد. هرصفحه با توجه به عناصر و محتواي داخل آن زمان متفاوتي را ثبت ميكند اما صفحه سبد خريد بسيار مناسب است. در طراحي قالب دينا كالا توجه ويژه اي به طراحي سازگار با موبايل شده است تا كاربران سايت شما به راحتي بتوانند با استفاده از موبايل از امكانات فروشگاه اينترنتي شما استفاده كنند. جزئيات در قالب فروشگاهي وودمارت به قدري مورد توجه قرار گرفته كه فقط بايد با آن كار كنيد تا تفاوت آن را حس كنيد. سلام لطفا يك سايت براي خريد قالب وودمارت و افزونه المنتورپرو معرفي كنيد. يك قالب فروشگاهي بهينه سازي شده براي ايجاد هر نوع فروشگاهي است كه رابطه فوق العاده سريع را براي كاربران به ارمغان مي آورد. در واقع قالب نيو كالا داراي 2 تمپلت كاملا جداگانه ميباشد كه در يك قالب طراحي شده است و ميتوان قالب نيوكالا را هم براي سايت هاي مجله و بلاگ و هم براي وب سايت هاي فروشگاهي ووكامرس و چند فروشندگي دكان به صورت حرفه اي استفاده نمود. هر چند آوادا با المنتور ميتواند كار كند، اما در نسخه هاي فارسي متاسفانه اين موضوع مشكلاتي دارد. 
نسخه فارسي سازي شده اين قالب ها در ماركت هاي ايراني وجود دارد كه به راحتي ميتوانيد تهيه نماييد. طراحان و برنامه نويسان، با نفوذ به درخواست ها، تمام مواردي كه لازم بوده است را براي شما در اين قالب وردپرس گنجانده اند. با استفاده از اين ابزار حرفه اي مي توانيد رنگ بندي سايت فروشگاهي خود را به دلخواه و سليقه شخصي خودتون تنظيم كنيد. اين قالب همه منظوره طراحي شده، كه به شما اجازه ميدهد تا وب سايت هايي با سبك هاي متفاوت ايجاد كنيد مانند وبلاگ، نمونه كار، خلاق، شركتي، كاتالوگ محصول يا فروشگاه اينترنتي. در ادامه با هم بيشتر راجع به كدهاي مورد نياز براي گرد كردن گوشه هاي باكس هاي محصولات صحبت مي كنيم. اگر به دنبال راه اندازي يك فروشگاه بي عيب و نقص و شروع كسب و كار اينترنتي در بستر وردپرس هستيد مسلما قالب فروشگاهي وردپرس وودمارت شما را شگفت زده خواهد كرد. شما مي توانيد با نصب قالب فروشگاهي دينا كالا يك فروشگاه حرفه اي با تمام امكانات لازم راه اندازي كنيد. در اين بخش مي توانيد براي وب سايت خود پاپ آپ ايجاد كنيد.
فقط تصوير خود را در آنجا آپلود كنيد و تصوير بهينه شده را دانلود كنيد. البته توصيه ميشود در صورتي كه دانش فارسي سازي قالب را داريد، قالب را مستقيما از سايت themeforest تهيه كنيد و خودتان قالب را ترجمه نماييد. پوسته XStore توسط تيم حرفه اي 8theme طراحي و توسعه يافته است و شامل مجموعه اي از پيش نمايش هاي آماده، ابزارها و تنظيمات فراوان مي باشد كه به شما در ايجاد يك وبسايت فروشگاهي حرفه اي و كاربر پسند كمك مي كند. تيم توسعه وردپرس نسخه 5.4.3 (جديد ترين نسخه) قالب وردپرس فروشگاهي Woodmart پلاس را به صورت كاملا اورجينال و فارسي سازي شده در وب سايت راست چين براي شما عزيزان ارائه كرده است. قالب وودمارت پلاس بدون هيچ ترديدي با وجود امكانات بسيار وسيع خودش جزو بهترين قالب هاي فروشگاهي ساخته شده در بازار وب وردپرس ميباشد. يكي از ويژگيهاي مهم اين قالب عدم نياز و وابستگي به هيچ افزونه جانبي ميباشد كه اين مورد در سرعت بارگذاري قالب تاثير بسيار زيادي خواهد داشت. تيم توسعه وردپرس با 10 سال سابقه فعاليت در حوزه فناوري اطلاعات قصد دارد كه ازين قالب نهايت استفاده را برده و اين قالب را به بهترين قالب وردپرس ايران تبديل كند و در اين راستا قدم هايي برداشته شده و البته كه نويد دهنده اين موضوع به تمامي كاربران مان خواهيم بود كه در نظر داريم 10 فروشگاه برتر اينرتنتي ايران را با استفاده از قالب وودمارت بسازيم.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ مهر ۱۴۰۳ ] [ ۱۲:۴۴:۵۱ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

وبسايت يك سايت آموزشي و خبري براي آموزش وردپرس و طراحي سايت مي باشد.
نويسندگان
مطالب تصادفی
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 65
دیروز : 42
افراد آنلاین : 2
همه : 472
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب