وبسايت
 

در حال حاضر دو پكيج آموزشي طراحي سايت فروشگاهي در سايت ما وجود دارد يكي مربوط به قالب كات شاپ و يكي براي قالب ودمارت است كه اكنون در آن حضور داريد. قالب فروشگاهي Martfury براي راه اندازي چه نوع فروشگاهي اينترنتي مناسب است؟ چرا بايد از قالب Martfury براي پياده سازي سايت فروشگاهي استفاده كنيم؟ قالب چند منظوره Impreza براي راه اندازي چه نوع فروشگاهي اينترنتي مناسب است؟ در اين پست قصد دارم تا هم دانلود رايگان قالب Woodmart وودمارت رو براتون معرفي كنم و هم تمامي امكانات و جزئيات اين پوسته رو شرح بدهم تا هر چه بيشتر با اين قالب انعطاف پذير آشنايي كامل داشته باشيد و يكي از انتخاب هاي شما براي قالب سايتتان باشد. هدف اصلي اين تيم ارائه خدمات وردپرسي و كمك به كاربران اينترنتي در زمينه طراحي سايت با استفاده از سيستم مديريت محتوا وردپرس است.

و شما مي توانيد با اطمينان خاطر نسخه اورجينال و اصلي قالب وودمارت را از سايت آرياتك خريداري و دانلود نماييد. شما با ويژوال كامپوزر تنها با كشيدن و رها كردن مي توانيد صفحات از قبل آماده شده را ويرايش و يا صفحات جديدي را بسازيد. همچنين برخورداري ازكنترل پنل قدرتمند، دارا بودن 4 فونت پرطرفدار فارسي، نمايش منوي موبايل فوق العاده حرفه اي، نصب آسان، امكانات ساخت مگامنوي حرفه اي، پيشخوان حساب كاربري اختصاصي، نمايش محصولات به صورت 360 درجه ، استايل هاي اختصاصي براي صفحات، سرعت بالاي بارگذاري، انواع هدر و سربرگ، فوتر بسيار منعطف، نحوه نمايش محصولات متعدد و متفاوت، سازگاري با افزونه چند فروشندگي دكان از ديگر ويژگي هاي اين قالب بسيار زيبا و كاربردي مي باشد.

مفتخريم كه اين قالب فروشگاهي وردپرس توسط گروه وب روبيك با صبر و حوصله تمام به صورت فارسي و راستچين درآمده و نسخه ترجمه شده آن در مخزن وردپرس قرار داده شده است. داشبورد تم شامل تمام ابزارهاي لازم براي تغييرات سريع است. تمام اين عوامل باعث شده تا طراحان زيادي در سراسر دنيا نسخه اورجينال قالب وودمارت را تهيه نموده و با يك طراحي سايت اصولي موفقيت خود را در دنياي كسب و كار اينترنتي تضمين كنند . با اين كار دمو قالب وودمارت براي شما درون ريزي و اجرا ميشه. آيلين وب: اين مجموعه كار خود را از سال 1397 به شكل جدي آغاز كرد. مشاهده پيشنمايش اين قالب را از دست ندهيد! مورد قابل توجهي كه در اين قالب وردپرس بكار برده شده ، طراحي كاملا ريسپانسيو و پاسخگوي قالب وودمارت است ، كه خود را به بهترين نحو ممكن در هر قالب فروشگاهي وودمارت دستگاهي كه در آن مشاهده مي شود، اعم از موبايل ، تبلت ، لپ تاپ و ديگر موارد ، نمايش مي دهد و مطابق هر دستگاه خود را تغيير مي دهد تا كاربر به آسودگي به مشاهده قالب وودمارت بپردازد.

البته اين پايان كار نيست و بايد پشتيباني قوي را نيز به اين موارد اضافه كرد . براي اينكه بتوانيم در دنياي آنلاين به كسب و كار بپردازيم بايد بستر هاي لازم را براي خود فراهم كنيم. در اين مقاله از پايگاه دانش ميزبان فا تلاش ما بر اين بوده است تا به معرفي قالب وودمارت فروشگاهي وردپرس بپردازيم. اين پوسته فروشگاهي داراي هدر ها و سربرگ هاي بسيار زيادي است و ميتوانيد در پنل تنظيمات قالب اين هدر ها و سربرگ ها رو انتخاب كنيد. مطمئنا يكي از راه ها براي داشتن يك كسب و كار خوب و رسيدن به موفقيت ، ايجاد رضايت براي كاربر است ، بررسي هاي دقيق تيم رايان گستر از قالب فروشگاهي WoodMart باعث شد تا اين قالب وردپرس فوق العاده به صورت كاملا اورجينال از تم فارست خريداري شود.

تمامي اين موارد در قالب وردپرس woodmart فروشگاهي قالب وودمارت به صورت حرفه اي كار شده و شما مي توانيد از اين ابزار هاي حرفه اي در سايت فروشگاهي خود استفاده كنيد. بيش از 15 طرح بندي مخلف براي صفحه محصول شما وجود دارد كه به دلخواه مي توانيد طبق سليقه خود يكي را انتخاب كنيد اين طرح بندي طبق استانداردهايي نوشته شده و هر كدام داراي جذابيت خاصي مي باشند. با اين افزونه شما قادر خواهيد بي نهايت اسلايدر هاي زيبا و شكيل براي سايت فروشگاهي خود طراحي كنيد. كنترل پنل تنظيمات woodmart theme داراي آپشن ها و گزينه هاي بسيار زيادي مي باش كه شما را در طراحي و سفارشي سازي سايت يازي خواهد كرد.

خريد قالب: https://il.ink/yoastseo

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۵۷:۵۹ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

وبسايت يك سايت آموزشي و خبري براي آموزش وردپرس و طراحي سايت مي باشد.
نويسندگان
مطالب تصادفی
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 8
دیروز : 26
افراد آنلاین : 1
همه : 1460
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب