وبسايت
 

آموزش افزونه راكت : وقتي حرف از افزونه هاي محبوب وردپرس ميشه يقينا يكي از اسم هايي كه ما ميشنويم افزونه ي راكت هست؛ اين افزونه به ما كمك ميكنه تا در جهت افزايش سرعت سايت مون گام بزرگي برداريم و كانفيگ صحيح اون ميتونه ما رو به اين هدف برسونه، هر چند اگر اشتباه كنيم ممكن است عكس اين عمل انجام بشه. خوشبختانه راه حلي براي اين مشكل وجود دارد و ما مي خواهيم به شما كمك كنيم تا مشكل سرعت سايتتان را با افزونه موشك wp rocket برطرف كنيد. افزونه wp rocket وردپرس كه به صورت تجاري عرضه شده تا به امروز جزو بهترين افزونه هاي وردپرس شناخته شده كه ازش ميتونيم براي افزايش سرعت وردپرس و به عنوان بهترين افزونه كش وردپرس استفاده كنيم تا سرعت سايت خودمون را به اندازه قابل قبولي افزايش دهيم. دلايل مختلفي وجود دارد كه ممكن است پيش بارگيري (preload) به درستي انجام نشود.

Preload Cache: هنگامي كه ويژگي پيش بارگذاري را فعال مي كنيد راكت از لينك هاي صفحه اصلي شروع به كش مي كند. افزونه WP Rocket براي كش كردن صفحات سايت وردپرسي از تكنيك پيش بارگذاري صفحه وب يا Preload Cache استفاده ميكند. در اين مقاله به بررسي علت كندي سرعت پيش بارگيري صفحات Preload Cache و راه حلهايي براي اشكالزدايي پايين بودن سرعت در افزونه راكت ميپردازيم. بررسي كنيد كه آيا آدرس هاي مربوط به نقشه سايت به درستي در صفحه Preload اضافه شده اند يا خير؟ كد نويسي فايل هاي مختلف قالب وردپرس به صورت خط به خط است كه در بين اين خطوط اغلب فضاهاي خالي زيادي وجود دارد.

فايل كاملا اسكن شده و فاقد كد مخرب و ويروس مي باشد. Post Cleanup (پاك سازي پست): اين قسمت براي پاك كردن خودكار بازبيني، پيشنويس ها و نوشته هاي حذف شده كه در سطل زباله هستند به كار مي رود. همچنين افزونه موشك وردپرس با ادغام فايل هاي CSS و JS در يك فايل باعث مي شود تعداد درخواست ها به سرور كاهش يابد و باعث افزايش سرعت وب سايت مي گردد. سايت سازنده افزونه موشك وردپرس جدولي از امكانات افزونه را تهيه و با ساير افزونه هاي كش وردپرس مقايسه نموده است. توجه داشته باشيد كه افزونه WP Rocket رايگان نيست و شما براي تهيه آن بايد با پشتيباني وبجامه در ارتباط باشيد تا اين افزونه را تهيه كنيد. فشرده سازي فايل هاي استاتيك با افزونه WP Rocket به شما كمك ميكند تا وزن فايل هاي CSS ، HTML و جاوا اسكريپت سايت خود را كاهش دهيد .

نكات زير به شما براي عيب يابي و سپس رفع خطا كمك مي كند. شما در هر كدام از زبانه ها قادر خواهيد بود تنظيمات مربوط به هر بخش را انجام دهيد . در زبانه كش شما ميتوانيد كش را براي كاربران فعال و طول عمر كش را نيز مشخص كنيد . در قسمت قوانين پيشرفته كش شما ميتوانيد اين كار را به سادگي انجام دهيد . يكي ديگر از خوبي هاي افزونه wp rocket اين است افزونه به صورت مدام و منظم آپديت ميشود و مطابق جديدترين الگوريتم ها توسط سازنده افزونه بروزرساني ميشود. سپس بعد از 5 دقيقه توقف، اين فرآيند را تا انتها انجام ميدهد. اين كرون جاب هر 5 دقيقه، فرآيند كش را اجرا ميكند. البته نگران نباشيد، چون در wp rocket كرون جاب در نظر گرفته شده است. البته قبل از شروع به توضيح بايد اين رو هم خدمتتون عرض كنم كه اين افزونه يه صورت تجاري است و يعني بايد براي استفاده از آن هزينه پرداخت كنيد .

https://www.lonelyplanet.com/profile/wprocket


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۲۳:۱۷ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]

آپديت: دانلود افزونه SmartCrawl Pro 2.10.2 در تاريخ 1400.03.18 به وردپرس باران اضافه شد. آپديت: دانلود رايگان نسخه 2.8.1 در تاريخ 1399.07.17 به وردپرس باران اضافه شد. آپديت: دانلود رايگان نسخه 2.8.0 در تاريخ 1399.07.07 به وردپرس باران اضافه شد. در تاريخ 10 / 1 افزونه Yoast News SEO Premium به نسخه 6.0 به روز رساني شد. و در بخش جعبه متاي Yoast seo يا بخش نمايش تنظيمات نيز در حالت نمايش قرار ميگيرد. زماني كه شما محتوايي در موتورهاي جستجو قرار مي دهيد تنها اطلاعات ناچيزي از محتواي شما در نتايج جستجو نمايش داده مي شود. در اين مقاله قصد داريم به جامع ترين شكل ممكن، به آموزش yoast seo بپردازيم و تمامي اطلاعات مورد نياز آن، از دانلود و نصب، تا پيكربندي، كار با ابزار ها و در نهايت سئو كردن محتوا با yoast seo را به صورت تصويري به شما آموزش دهيم.

افزونه Yoast SEO از پر فروش ترين و معروف ترين افزونه هاي سئو در دنياست و حتي بزرگترين سايت هاي وردپرسي نيز از اين افزونه استفاده مي كنند . اين افزونه به جزئياتي كمك مي كند كه وردپرس نمي تواند زياد كار كند. بعد از اينكه روي اكانت جيميلتون كه سايت را با استفاده از آموزش معرفي سايت افزونه yoast seo premium وردپرسي به گوگل انجام داديد كليد كرديد وارد صفحه مشابه تصوير زير خواهيد شد كه در اين مرحله بايد روي دكمه ALLOW كليك كنيد تا دسترسي افزونه سئو وردپرس را به كنسول جستجوي گوگل فراهم كنيد. در بخش سئو بايد كلمات كليدي را وارد كنيد. اگر پاسخ شما مثبت است، خبر خوب براي شما اين است كه امكان تمركز روي چند كلمه كليدي و سنجش مطلب بر اساس كلمات كليدي متفاوت در اين نسخه از افزونه براي شما ميسر خواهد بود و مي شود.

در نسخه افزونه yoast seo premium به شما اين اجازه داده ميشود تا علاوه بر كلمه كليدي اصلي، چند كلمه كليدي اضافه را هم در كادر موجود وارد كنيد و نسبت به آنها پيشنهاداتي براي سئو بهتر دريافت كنيد. پس همين حالا با يوست، سئوي سايت خود را متحول كنيد و از قدرت بي نظير بلوك هاي ساختار يافته بهره مند شويد. با ابزار سئو MOZ در افزونه SmartCrawl Pro به اكانت رايگان يا Pro خود در سايت MOZ متصل شويد. گزارش هاي رتبه، لينك و Authority سايت خود در MOZ را مستقيما در پيشخوان وردپرس دريافت نماييد. با استفاده از ابزار OpenGraph افزونه سئو اتوماتيك وردپرس نمايش مطالب در شبكه هاي اجتماعي را شخصي سازي نماييد. سئو با كمك افزونه سئو اتوماتيك وردپرس ديگر سخت نيست. لذا براي مهاجرت از ديگر افزونه ها به اين افزونه مشكلي نخواهيد داشت.

لذا با تنظيم دقيق عنوان و متاي توضيحات با در نظر گرفتن كلمه كليدي هدف بهترين نتيجه را به عنوان نتايج جستجو معرفي نماييد. كلمه كليدي هدف را انتخاب كنيد و افزونه سئو اتوماتيك وردپرس پيشنهادهايي را براي بهبود سئوي مطلب شما ارائه مي دهد. خواهيد ديد. همچنين ميتوانيد در بخش گراف دانش مشخص افزونه yoast seo premium كنيد كه سايت متعلق به فرد يا شركت است و لوگوي آن را وارد نماييد. همچنين مطالب به طور خودكار سئو مي گردند و هنگام نگارش مطلب پيشنهادهايي براي بهبود سئو ارائه مي گردد. لينك ها به طور خودكار براي كليدواژه تعريف شده به لينك دلخواه شما متصل مي شوند.

https://www.reddit.com/user/hajimojtaba/comments/omsozt/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87_yoast_seo_premium_%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA_%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۴۰:۲۲ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]

قالب woodmart به فارسي قالب وودمارت ناميده ميشه. اميدواريم كه اين مطلب از معرفي قالب وودمارت براي شما مفيد واقع شده باشد. در اين ويدئو آموزشي من سعي كردم روش نصب قالب وودمارت را به ساده ترين روش و بهينه ترين حالت ممكن به شما آموزش بدهم. قالب WoodMart داراي يك سيستم داخلي سربرگ ساز حرفه اي است كه شما مي توانيد در اين ابزار با كشيدن و رها كردن المنت هاي مختلف در جايي كه تمايل داريد نمايش داده شوند، سربرگ مورد نظرتان را طراحي كنيد. شما مي توانيد يك هدر جديد را طراحي يا حتي هدري كه تمايل داريد را به راحتي ايمپورت نماييد.

قالب وردپرس فروشگاهي WoodMart پنل تنظيمات قدرتمندي به صورت كاملا فارسي دارد كه اين ويژگي به شما كمك مي كند حتي اگر مبتدي باشيد هر نوع سفارشي سازي را بدون هيچ نوع كدنويسي و فقط با چند كليك ساده در سايت خود انجام دهيد. وودمارت به اين دليل شناخته شده است كه كاربران مي توانند به سرعت گالري هاي رسانه اي خود را ايجاد كنند و اين كار را خيلي راحت انجام مي دهد به طوري كه حتي مبتديان مي توانند با گزينه هاي ساده به روزرساني و انتخاب لازم براي پروژه هاي تجارت الكترونيكي كار كنند. دوره آموزش قالب وودمارت به شما كمك مي كند تا تمامي امكانات و ويژگي هاي قالب وودمارت را بشناسيد و از آن ها به بهترين شكل ممكن استفاده كنيد.

دنبال دليل نباشيد! 😎 واقعت اينه كه دليل خاصي ندارم و فقط ميخوام كساني كه ميخوان سايت فروشگاهي طراحي كنن و در شروع كار هستن و هزينه كافي براي خريد قالب وردپرس ندارن، بتونن از دانلود قالب وودمارت استفاده كنن. يكي از مهمترين ويژگي هاي اين قالب تمركز بر روي خريد آسان و راحت تر كاربر مي باشد. مي توانيد فرايند هاي خريد را كنترل كنيد، سپس براي هر دسته از محصولات روش هاي تكميل خريد جداگانه اي قرار دهيد. مورد قابل توجهي كه در اين قالب وردپرس بكار برده شده ، طراحي كاملا ريسپانسيو و پاسخگوي قالب وودمارت است، كه خود را به بهترين نحو ممكن در هر دستگاهي كه در آن مشاهده مي شود، اعم از موبايل ، تبلت ، لپ تاپ و ديگر موارد، نمايش مي دهد و مطابق هر دستگاه خود را تغيير مي دهد تا كاربر به آسودگي به مشاهده قالب woodmart بپردازد.

مورد قابل توجهي كه در اين پوسته وردپرس بكار برده شده ، طراحي كاملا ريسپانسيو و واكنشگرا بودن است ، كه خود را به بهترين نحو ممكن در هر دستگاهي كه در آن مشاهده مي شود، اعم از موبايل ، تبلت ، لپ تاپ و ديگر موارد ، نمايش مي دهد و مطابق هر دستگاه خود را تغيير مي دهيد تا كاربر به آسودگي به مشاهده محتوا بپردازد. اين پوسته فروشگاهي متمايز با استفاده از تكنولوژي بسياركاربر پسند ايجكس ajax طراحي شده است و داراي جستجوي فوق العاده زيبا و سريع ajax مي باشد. قالب حرفه اي Woodmart براي انواع كسب وكارهاي مختلف مناسب است و شما هر فروشگاهي كه نياز داشته باشيد را مي توانيد با اين پوسته حرفه اي طراحي كنيد.

منبع: http://mrcode.toonblog.ir/post/8


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۲۴:۰۰ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]

هر نوع فروشگاه اينترنتي اي كه مي توانيد تصور كنيد را بسازيد. هر نوع فروشگاه اينترنتي را كه تصور كنيد بسازيد و شروع به كسب آن جريان منفعل منفعل كنيد كه در مورد "WoodMart" براي وردپرس فكر كرده ايد و هرگز به عقب نگاه نكنيد. طرح و الگوها قالب وودمارت طيف گسترده اي از تغييرات موجود را براي انتخاب دارند چه بخواهيد رنگ خاصي را انتخاب كنيد و چه اندازه تصوير را مشخص كنيد همه كارها به راحتي و از طريق تجسم پيشرفته انجام مي شوند بهبود طراحي وب سايت شما هنگامي كه از WoodMart استفاده مي كنيد پيچيده نيست زيرا ليستي از سبك ها ، اشكال ، فونت هاي عنوان در نسخه هاي نمايشي پيش ساخته ارائه شده است. قالب هاي اندكي اين ويژگي را دارند و اين يكي از عالي ترين ويژگي هاي قالب وودمارت است. قالب وردپرس فروشگاهي وودمارت پنل تنظيمات قدرتمندي به صورت كاملا فارسي دارد كه اين ويژگي به شما كمك مي كند حتي اگر كاملا مبتدي هم باشيد هر نوع سفارشي سازي را بدون هيچ كدنويسي و فقط با چند كليك در سايت خود انجام دهيد.

به همين دليل قالب woodmart داراي پنل بسيار حرفه اي با گزينه ها و بخش هاي متعددي است كه به آساني مي توانيد با آن ها كار كنيد و تغييرات لازم در فروشگاهتون رو انجام دهيد. قالب وردپرس woodmart اين قابليت را نيز داخل خودش داره و شما مي توانيد به راحتي يك بخش وبلاگ حرفه اي با چيدمان دلخواه و سفارشي خودتون راه اندازي كرده و مطالب متنوعي را داخل آن قرار دهيد. يكي از مهم ترين فاكتورهايي كه بايد هر قالب وردپرسي داشته باشد بهينه بودن كدنويسي و سئوي مناسب آن براي گوگل و كاربران است. مناسب بودن يك قالب براي اين نوع از صفحه نمايش ها موضوع مهمي است كه خوشبختانه قالب فروشگاهي woodmart برنامه ريزي لازم را داشته است.

با اين سيستم بعد از خريد مشتري پيش فاكتور ايميل مي شود و شما دسترسي به تمام فاكتورها و برچسب ها كه به صورت خودكار ايجاد مي شوند داريد و برگه فاكتور در طرح هاي مختلف و قابل انتخاب مي باشد. وددمارت يكي از بهترين قالب هاي فروشگاهي تم فارست در سال 2017 و 2018 توسط شركت envato اعلام شده است، اين قالب توسط ووكامرس بهينه سازي شده است و تمامي امكانات ووكامرس در آن جاي داده شده و تمامي امكانات ووكامرس به خوبي در تمامي صفحات بكار برده شده است، اين قالب داراي جستجو ايجكس فوق العاده سريع و زيبا، انواع هدر، چندين روش نمايش محصولات، نماي 360 درجه، ايجكس بودن تمام فيلترها و دسته بندي ها، حساب كاربري اختصاصي، امكان ويرايش با ويژوال كامپوزر، فوتر بسيار انعطاف پذير، نمايش گوشي هاي منو فوق حرفه اي و كاربر پسند و هماهنگي با افزونه چندين نمايندگي فروش مي باشد. شك نداشته باشيد با استفاده از قالب وودمارت كه يك قالب فروشگاهي وردپرس است، ميتوانيد هر نوع فروشگاهي را كه مد نظرتان باشد را به بهترين شكل ممكن و با هر امكاناتي كه به آن نياز داشته باشيد، طراحي كنيد.

ممكن است ايميل ارسالي به پوشه اسپم يا Bulk ايميل شما ارسال شده باشد. ✅ با قالب فروشگاهي وردپرس وودمارت هيچ محدوديتي براي شما نيست چون با استفاده از امكانات و تنظيمات حرفه اي قدرتمند اين قالب مي توانيد سايت فروشگاهي دلخواهتان را به صورت حرفه اي و مدرن طراحي كنيد. قالب وودمارت فروشگاهي وردپرس جزء آن دسته از قالب هايي است با ارائه بيش از 60 وب سايت آماده عملكرد خوبي را در زمينه ايجاد تنوع براي كاربران داشته است. در اين آموزش ابتدا ما قالب فروشگاهي و بسيار زيباي وودمارت رو از اورژآنس وردپرس دانلود و سپس آن را نصب ميكنيم ، افزونه هاي مورد نياز آن را فعال و دموي مورد نظر رو ايمپورت ميكنيم . يكي از علل اين محبوبيت - با فروش بيش از ۱۳۰۰۰ نسخه و رتبه ۵ - در زيبايي قالب و شباهت آن به فروشگاههايي مانند كالا است.

https://list.ly/list/61Pl-qlb-wwdmrt


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۴۰:۰۱ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]

افزونه يواست سئو مي تواند خيلي دقيق صفحات يا مطالبي از سايت را كه اصلا لينكي به آن داده نشده است را پيدا كند و به شما هشدار دهد كه بايد به آنها لينك دهيد. افزونه يواست سئو پريميوم چيست؟ چه چيزهاي؟ ابزارهايي پيشرفته در نسخه پريميوم قرار گرفته است كه سئوي وبسايت شما را بهينهتر و بهتر خواهد كرد. حال افزونه Yoast Seo Premium اگر شما مطلبي را Nofollow كنيد ديگر اين افزونههاي قادر به تشخيص آن نيست. با اين حال باز هم انتخاب با شماست. پس اصلا براي تست هم ارزش ندارد تا آن را در سايت اصلي خود تست كنيد. سپس صفحه را اسكرول كنيد تا به بخش بهروزرساني ترجمهها برسيد. با كليك روي اين دكمه وردپرس افزونه را دانلود و نصب خواهد كرد و سپس از شما مي پرسد كه مايليد آن را فعال كنيد يا خير. همچنين لينك دانلود به ايميل شما ارسال خواهد شد به همين دليل ايميل خود را به دقت وارد نماييد.

همچنين بررسي كنيم زماني كه نسخه رايگان افزونه Yoast Seo Premium را در وردپرس خود نصبكرده و پلاگينهايي كه عملكردي مشابه با نسخه حرفهاي را دارند در كنار آن نصب كنيم سيستم ما به چه شكلي خواهد بود. شايد بتوان اين كمبود را يك ضعف براي وردپرس دانست. خريد نسخه پريميوم Yoast SEO از سايت مرجع به قيمت ۸۹ دلار به مدت يك سال مي باشد. در قسمت افزونهها چند افزونه پريميوم وجود دارد كه ميتوانيد هر يك را از اينجا تهيه و دانلود كنيد. آپديت: دانلود نسخه 12.6.1 در تاريخ 1398.09.12 به وردپرس باران اضافه شد. دانلود افزونه يواست سئو : شما وب مستران آيا افزونه يواست سئو را مي شناسيد؟ چرا افزونه يواست سئو پرميوم محبوب است؟

اين قسمت تنظيمات خاصي ندارد و با توجه به اعلان خود افزونه بهتر است كه تغييري رو در اين قسمت ايجاد نكنيم. اين بخش مهمترين بخش موجود در پنل تنظيمات پلاگين سئو Yoast است چراكه در اين قسمت ميتوانيد عنون اصلي سايت، كلمات كليدي و قالب متا تگهاي سايت را مشخص كنيد. البته نسخه پرميموم نيز وجود دارد كه به بعضي از ويژگيهاي آن در بالا اشاره كرديم اما بايد بگوييم مهمترين قابليتهاي آن در نسخه رايگان ديده ميشود. براي مثال اگر يك سايت آشپزي داريد ميتونيد كاري كنيد كه كاربر بعد از سرچ كلمه “طرز تهيه سمبوسه” دستور غذاي اين غذا رو در نتايج جستجو (با معرفي لينك مطلب) ببينه، البته اين يك مثال خوشمزه بود 🤤 . • پيشنمايش اسنيپت كه به كاربر اجازه ميدهد ببيند صفحه او حتي روي دستگاههاي موبايل در صفحه نتايج موتورهاي جستجو چطور خواهد بود.

افزونه Yoast Seo Premium دقيقا همين مشكل شما را برطرف مي كند و مي توانيد در بين نتايج برتر گوگل حضور داشته باشيد. صفحات جايگزين براي اين صفحه كه به شما پيشنهاد ميشود در قسمت type مشخص شده است. • نسخه پرميموم اصلاحات كليدي مرتبط و مترادف را پيشنهاد ميدهد تا مقاله خود را از اين نظر بهينهسازي كنيد. • نسخه پرميموم آن ويژگي به اسم مدير ريدايركت دارد تا سلامت سايتتان حفظ شود و به آساني صفحات پاكشده و لينكهاي تغييريافته را ريدايركت كند. • نسخه پرميموم ميتواند به شما در مورد لينكسازي داخلي خودكار پيشنهاداتي دهد تا مقاله خود را بنويسيد و سپس به صورت خودكار به لينكهاي داخلي سايتتان لينك داده شود. بعد از تهيه افزونه yoast seo آموزش اين افزونه به صورت خلاصه و ويدويي نيز در اختيار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانيد از تمام قابليت هاي اين افزونه استفاده كنيد و سايت خود را به بهترين نحو سئو كنيد تا در نتايج گوگل سريع تر رشد كنيد.

مطالب بيشتر: https://virgool.io/@mojtabati/wordpress-seo-plugin-l62209s5ez9c


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۳۴:۳۶ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]

بنابراين، افزونه هاي caching وردپرس راهي عالي براي كاهش مدت زمان بارگذاري صفحات وبسايت شما مي باشند؛ در بين آنها، افزونه wp rocket علاوه بر اين كار، به دليل ويژگي ها و قابليت هاي ديگري كه دارد از محبوبيت بالايي نزد وب مسترها برخوردار است و مي تواند در افزايش سرعت لود صفحات سايت شما موثر باشد. افزونه موشك وردپرس، از ويژگي Lazy Load داخل خود برخوردار است. مسلما، قابليت هايي كه افزونه هاي caching براي افزايش سرعت لود يك وبسايت دارند براي كاربر و وب مسترها، از اهميت ويژه اي برخوردار است.علاوه بر اين، تنظيمات ساده براي يك افزونه در جهت پيكربندي و فعالسازي آن و همچنين ارائه آپديت هاي منظم و همخواني با جديدترين الگوريتم هاي گوگل نيز، از موارد قابل توجه براي انتخاب يك افزونه cach حرفه اي مي باشد. اين محصول شامل ضمانت بازگشت وجه و آپديت كاملا رايگان مي شود كه از لينك زير قابل دانلود است.

ما ليست مقايسه اين افزونه با ساير افزونه ها را براي شما آماده كرديم. در واقع اين افزونه به صورت دقيق، به فشرده سازي تمامي بخش هاي مختلف از جمله تصاوير، فيلمها و ديتابيس ما مي پردازد و در مجموع با اين كار و حافظه cach كه در سرور ايجاد مي كند و برخي قابليت هاي ديگر، سرعت لود وبسايت شما را تا حد زيادي افزايش مي دهد.در ادامه با ويژگي هاي افزونه wp rocket به طور كامل آشنا مي شويم. مثلا، از طريق داشبورد و بخش مجزايي كه اين افزونه ارائه مي دهد به راحتي مي توان حافظه پنهان ايجاد شده در سرور را فعال و غيرفعال و يا مديريت نمود. پيشنهاد مي شود طبق اين آموزش يكبار از ديتابيس خود بكاپ تهيه كنيد. افزونه Wp Rocket بطور اورجينال تهيه شده و داراي سرعت و كارايي بسيار بالايي مي باشد.

همانطور كه مي بينيد، WP Rocket يكي از ساده ترين راه حل هاي ذخيره سازي براي پيكربندي و همچنين يكي از موثرترين آنهاست و جهت تهيه يك نسخه اورجينال و فارسي سازي شده از راكت مي توانيد به سايت راست چين مراجعه كنيد. پيشنهاد ويژه وبكيما مقاله دانلود رايگان افزونه يواست سئو پرميوم وردپرس را از دست ندهيد. Load JavaScript deferred : پيشنهاد ميشود كه حتما اين قابليت را فعال كنيد چون با استفاده از اين مورد اگر فايل جاوا اسكريپتي فقط در يك يا چند صفحه ي خاص لود ميشود جدا ميشوند و در اون صفحات لود ميشن. افزونه WP Rocket با امكانات و ويژگي هاي فوق العاده اي كه دارد قطعا يكي از بهترين افزونه ها براي افزايش سرعت و بهينه سازي سايت هاي وردپرسي است.

همچنين براي اين كار، ميتوانيد در كنار اين افزونه، از پلاگين imagify نيز استفاده نمائيد كه توسط تيم wp rocket توليد و ارائه شده است و به طور فوق حرفه اي، به كاهش حجم و فشرده سازي تصاويرهاي شما مي پردازد.علاوه بر اين، فشرده سازي emoji ها يي هم كه در دل محتواي صفحات به كار برده شده از ديگر قابليت هاي افزونه wp rocket مي باشد. در واقع، هر زماني كه كاربر صفحه اي از وبسايت شما را باز مي كند اين ارتباط بايد بين كاربر و سرور برقرار شود تا محتواي آن صفحه در مرورگر كاربر نمايش يابد. حالا، كاري كه افزونه هاي caching انجام مي دهند اين است كه در واقع يك حافظه پنهاني را روي سرور ايجاد مي كنند و سپس، يك كپي از محتواي صفحات وبسايت شما را در آنجا ذخيره مي نمايند و لذا زماني كه كاربر درخواست باز شدن يك صفحه از وبسايت شما را به سرور ميدهد، محتواي آن صفحه مورد نظر بدون اين كه تبديلي به تگ ها و دستورات HTML توسط وب سرور صورت گيرد، خيلي سريعتر از حالت عادي به كاربر نمايش داده مي شود.

قطعا افزايش سرعت سايت و بهينه سازي سايت وردپرسي يكي از دغدغه هاي طراحان سايت و وبمستران است كه اين دغدغه را ميتوان با نصب يك افزونه برطرف كرد. ✅ افزونه موشك وردپرس wp rocket با كش كردن صفحات به طور فوق العادهاي باعث افزايش سرعت سايت مي شود، بنابراين پس از فعال سازي افزونه راكت اين قابليت براي شما اجرا مي شود. افزونه راكت وردپرس كه مدتي است يكي از پر فروش ترين افزونه هاي وردپرسي است بطور شگفت انگيزي سرعت سايت هاي وردپرسي را بالا مي برد ! افزونه افزايش سرعت سايت راكت وردپرس بهترين افزونهاي است كه براي افزايش سرعت سايت هاي وردپرسي ساخته شده است كه ميتوانم به شما تضمين بدهيم كه اگر فقط به عكسهاي مقايسه اين افزونه با افزونه هاي ديگر نگاهي مختصر بيندازيد كاملا به قدرت اين افزونه پي خواهيد برد كه ميتواند زمان لود سايت شما را كاهش بدهد و هم با امكانات بينظيري كه دارد ميتواند از پهناي باند شما كاسته و در هزينه هاي شما هم صرفه جويي كند.

منبع مطلب: https://www.pinterest.com/pin/608408230915037762/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۰۴:۳۶ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]

Yoast Woocommerce SEO اين ويژگي را در اختيار ما قرار ميدهد كه به معرفي محصولات سايت فروشگاهي خود در دريتر بپردازيم. اين ويژگي از جمله ويژگي هايي است كه موجب شده افزونه سئو يواست به عنوان يكي از پرطرفدارترين افزونه هاي سئو ودرپرس محسوب شود. اولين ويژگي كاربردي اين است كه نسخه پولي ان افزونه ، به صورت 100 درصد و كامل فارسي سازي شده است. افزونه Yoast SEO Premium يوست سئو پرميوم يكي از بهترين و قدرتمندترين افزونه هاي سئو وب سايت در حال حاضر در دنياي وردپرس ميباشد كه تا كنون بيش از چندين ميليون نصب فعال را از آن خود كرده است ، اين رقم نشانه قدرت بالاي اين افزونه و عدم وجود نقص در آن ميباشد ، يوست سئو داراي ابزار بي نظيري است كه ميتواند سئو وب سايت شما را بصورت كامل تضمين كند ، نسخه پرميوم اين افزونه نسخه تكامل يافته اي است كه امكانات بي چون و چرايي در اختيار شما قرار ميدهد ، نسخه اورجينال اين افزونه داراي گارانتي اصالت افزونه و همچنين نصب و راه اندازي رايگان ميباشد كه توسط فايل تيك انجام ميگيرد.

اين موضوع به افزونه اجازه مي ده خطاها رو در كنسول جستجوي گوگل fetch كنه و اون ها رو در داشبورد وردپرس نشون بده. پلاگين yoast seo ،پلاگين شماره يك دنيا در سئو وردپرس هست، دليل اين امر تيم قوي پشتيباني اين افزونه هست كه هميشه در حال بروز رساني و رفع باگ هاي اين افزونه هستن و تا به امروز بيش افزونه Yoast SEO Premium از 5 ميليون نفر از امكانات افزونه Yoast seo استفاده مي كنن. تيم ما متشكل از نويسندگان ، تصويرگران ، بازارياب ، توسعه دهندگان و محققان است. اين مرحله بيشتر براي اطلاعات خودشون هست تا بدونن چه كساني از افزونه اون ها استفاده مي كنن، من گزينه كسب و كار كوچك را انتخاب خواهم كرد.

به اين صورت ورد پرس شما، افزونه رو دانلود و نصب ميكنه و سپس ازتون ميپرسه آيا مايلين فعالش كنين؟ سپس با درج كلمه كليدي در باكس عبارت كليدي يوست، به سراغ تحليلها و آناليزهاي آن برويد. مرحله بعدي در مورد محيط كاري هست چگونه سايت رو توسعه مي ديد؟ شما نمي تونيد به گوگل بگيد چه چيزهايي رو در نتايج خودش نشان بده اما مي تونيد تا حد امكان اطلاعاتي در مورد خودتون به اون بديد. مرحله بعدي در مورد چيزي است افزونه Yoast SEO Premium كه مي خوايد در موتورهاي جستجو نشان داده بشه. اين سايت يك محيط تثبيت كننده داره در مرحله بعدي از ما پرسيده مي شه نوع سايتي كه اجرا مي كنيم چيست؟ در اين قسمت هم تنظيمات پيش فرض براي اكثر سايت ها مناسب است؛ به ياد داشته باشيد كه در بخش توضيحات، يواست آن ها را از طبقه بندي ها و تگ هاي شما بر مي دارد.

توسط بلوك هاي آماده يوست در ويرايشگر گوتنبرگ قابل ايجاد و استفاده هستند. آيا قصد داريد كه گوگول لينك هاي داخل صفحه را ايندكس كند يا نه؟ مهم تر از همه آيا مي خواهيد سايت شما نسبت به رقيب هاي خود بهتر ديده بشه و هميشه جزو نتايج صدر جدول گوگل باشيد ؟ پس از نصب و فعال سازي، يك آيتم جديد در نوار مديريت وردپرس با عنوان SEO و با آرم Yoast SEO، مشاهده خواهيد كرد. بنابراين در صورتي كه باب ميل شما نبود به افزونه Yoast SEO Premium سادگي آن را تغيير خواهيد داد. شايد در مورد Google Panda و Google Penguin شنيده باشيد - دو به روزرساني اصلي الگوريتم جستجوي گوگل. فرقي ندارد كه كار با وردپرس را تازه شروع كرده باشيد يا به طور تخصصي مدت هاست كه با آن سر و كار داريد . اين افزونه يا پلاگين بر روي سيستم مديريت محتواي وردپرس قابل نصب مي باشد. يكي از ابزار هاي كاربردي و حرفه اي براي مديريت محتوا ، افزونه يواست سئو پرميوم ( Yoast SEO ) مي باشد.

با استفاده از اين افزونه مي توانيد به راحتي تمامي محتوا هاي متني وبسايت خود را آناليز كنيد. با خريد افزونه يواست سئو پرميوم كيفيت بالا و جهش ويژه ي وبسايت و محتوا هاي خود را تجربه كنيد. در واقع شما با نصب اين افزونه يك متخصص سئو استخدام مي كنيد! در Yoast SEO پرميوم نسخه 13.5 يك سري از عملكرد ها كه مربوط به بررسي وضعيت وب سايت شما مي شود به قسمت سلامت سايت در بخش ابزارها منتقل شده است. بخش اول افزونه Yoast SEO Premium اين قسمت درونريزي و برون بري اطلاعات است كه با استفاده از اين ابزار مي توانيد تنظيمات انجام شده براي افزونه All in one SEO يا ساير افزونه هاي سئو را از يك سايت به سايت ديگر ببريد. براي آشنايي بيشتر با افزونهي يواست و نحوهي استفاده از آن، پيشنهاد ميكنيم مقالهي "افزونه Yoast SEO چيست؟" را مطالعه كنيد.

https://academybaran.farsiblog.com/1400/05/03/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-Yoast-SEO-Premium-%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A6%D9%88/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۲۶:۰۰ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]

در حال حاضر دو پكيج آموزشي طراحي سايت فروشگاهي در سايت ما وجود دارد يكي مربوط به قالب كات شاپ و يكي براي قالب ودمارت است كه اكنون در آن حضور داريد. قالب فروشگاهي Martfury براي راه اندازي چه نوع فروشگاهي اينترنتي مناسب است؟ چرا بايد از قالب Martfury براي پياده سازي سايت فروشگاهي استفاده كنيم؟ قالب چند منظوره Impreza براي راه اندازي چه نوع فروشگاهي اينترنتي مناسب است؟ در اين پست قصد دارم تا هم دانلود رايگان قالب Woodmart وودمارت رو براتون معرفي كنم و هم تمامي امكانات و جزئيات اين پوسته رو شرح بدهم تا هر چه بيشتر با اين قالب انعطاف پذير آشنايي كامل داشته باشيد و يكي از انتخاب هاي شما براي قالب سايتتان باشد. هدف اصلي اين تيم ارائه خدمات وردپرسي و كمك به كاربران اينترنتي در زمينه طراحي سايت با استفاده از سيستم مديريت محتوا وردپرس است.

و شما مي توانيد با اطمينان خاطر نسخه اورجينال و اصلي قالب وودمارت را از سايت آرياتك خريداري و دانلود نماييد. شما با ويژوال كامپوزر تنها با كشيدن و رها كردن مي توانيد صفحات از قبل آماده شده را ويرايش و يا صفحات جديدي را بسازيد. همچنين برخورداري ازكنترل پنل قدرتمند، دارا بودن 4 فونت پرطرفدار فارسي، نمايش منوي موبايل فوق العاده حرفه اي، نصب آسان، امكانات ساخت مگامنوي حرفه اي، پيشخوان حساب كاربري اختصاصي، نمايش محصولات به صورت 360 درجه ، استايل هاي اختصاصي براي صفحات، سرعت بالاي بارگذاري، انواع هدر و سربرگ، فوتر بسيار منعطف، نحوه نمايش محصولات متعدد و متفاوت، سازگاري با افزونه چند فروشندگي دكان از ديگر ويژگي هاي اين قالب بسيار زيبا و كاربردي مي باشد.

مفتخريم كه اين قالب فروشگاهي وردپرس توسط گروه وب روبيك با صبر و حوصله تمام به صورت فارسي و راستچين درآمده و نسخه ترجمه شده آن در مخزن وردپرس قرار داده شده است. داشبورد تم شامل تمام ابزارهاي لازم براي تغييرات سريع است. تمام اين عوامل باعث شده تا طراحان زيادي در سراسر دنيا نسخه اورجينال قالب وودمارت را تهيه نموده و با يك طراحي سايت اصولي موفقيت خود را در دنياي كسب و كار اينترنتي تضمين كنند . با اين كار دمو قالب وودمارت براي شما درون ريزي و اجرا ميشه. آيلين وب: اين مجموعه كار خود را از سال 1397 به شكل جدي آغاز كرد. مشاهده پيشنمايش اين قالب را از دست ندهيد! مورد قابل توجهي كه در اين قالب وردپرس بكار برده شده ، طراحي كاملا ريسپانسيو و پاسخگوي قالب وودمارت است ، كه خود را به بهترين نحو ممكن در هر قالب فروشگاهي وودمارت دستگاهي كه در آن مشاهده مي شود، اعم از موبايل ، تبلت ، لپ تاپ و ديگر موارد ، نمايش مي دهد و مطابق هر دستگاه خود را تغيير مي دهد تا كاربر به آسودگي به مشاهده قالب وودمارت بپردازد.

البته اين پايان كار نيست و بايد پشتيباني قوي را نيز به اين موارد اضافه كرد . براي اينكه بتوانيم در دنياي آنلاين به كسب و كار بپردازيم بايد بستر هاي لازم را براي خود فراهم كنيم. در اين مقاله از پايگاه دانش ميزبان فا تلاش ما بر اين بوده است تا به معرفي قالب وودمارت فروشگاهي وردپرس بپردازيم. اين پوسته فروشگاهي داراي هدر ها و سربرگ هاي بسيار زيادي است و ميتوانيد در پنل تنظيمات قالب اين هدر ها و سربرگ ها رو انتخاب كنيد. مطمئنا يكي از راه ها براي داشتن يك كسب و كار خوب و رسيدن به موفقيت ، ايجاد رضايت براي كاربر است ، بررسي هاي دقيق تيم رايان گستر از قالب فروشگاهي WoodMart باعث شد تا اين قالب وردپرس فوق العاده به صورت كاملا اورجينال از تم فارست خريداري شود.

تمامي اين موارد در قالب وردپرس woodmart فروشگاهي قالب وودمارت به صورت حرفه اي كار شده و شما مي توانيد از اين ابزار هاي حرفه اي در سايت فروشگاهي خود استفاده كنيد. بيش از 15 طرح بندي مخلف براي صفحه محصول شما وجود دارد كه به دلخواه مي توانيد طبق سليقه خود يكي را انتخاب كنيد اين طرح بندي طبق استانداردهايي نوشته شده و هر كدام داراي جذابيت خاصي مي باشند. با اين افزونه شما قادر خواهيد بي نهايت اسلايدر هاي زيبا و شكيل براي سايت فروشگاهي خود طراحي كنيد. كنترل پنل تنظيمات woodmart theme داراي آپشن ها و گزينه هاي بسيار زيادي مي باش كه شما را در طراحي و سفارشي سازي سايت يازي خواهد كرد.

خريد قالب: https://il.ink/yoastseo


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۵۷:۵۹ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]

در حال حاضر دو پكيج آموزشي طراحي سايت فروشگاهي در سايت ما وجود دارد يكي مربوط به قالب كات شاپ و يكي براي قالب ودمارت است كه اكنون در آن حضور داريد. قالب فروشگاهي Martfury براي راه اندازي چه نوع فروشگاهي اينترنتي مناسب است؟ چرا بايد از قالب Martfury براي پياده سازي سايت فروشگاهي استفاده كنيم؟ قالب چند منظوره Impreza براي راه اندازي چه نوع فروشگاهي اينترنتي مناسب است؟ در اين پست قصد دارم تا هم دانلود رايگان قالب Woodmart وودمارت رو براتون معرفي كنم و هم تمامي امكانات و جزئيات اين پوسته رو شرح بدهم تا هر چه بيشتر با اين قالب انعطاف پذير آشنايي كامل داشته باشيد و يكي از انتخاب هاي شما براي قالب سايتتان باشد. هدف اصلي اين تيم ارائه خدمات وردپرسي و كمك به كاربران اينترنتي در زمينه طراحي سايت با استفاده از سيستم مديريت محتوا وردپرس است.

و شما مي توانيد با اطمينان خاطر نسخه اورجينال و اصلي قالب وودمارت را از سايت آرياتك خريداري و دانلود نماييد. شما با ويژوال كامپوزر تنها با كشيدن و رها كردن مي توانيد صفحات از قبل آماده شده را ويرايش و يا صفحات جديدي را بسازيد. همچنين برخورداري ازكنترل پنل قدرتمند، دارا بودن 4 فونت پرطرفدار فارسي، نمايش منوي موبايل فوق العاده حرفه اي، نصب آسان، امكانات ساخت مگامنوي حرفه اي، پيشخوان حساب كاربري اختصاصي، نمايش محصولات به صورت 360 درجه ، استايل هاي اختصاصي براي صفحات، سرعت بالاي بارگذاري، انواع هدر و سربرگ، فوتر بسيار منعطف، نحوه نمايش محصولات متعدد و متفاوت، سازگاري با افزونه چند فروشندگي دكان از ديگر ويژگي هاي اين قالب بسيار زيبا و كاربردي مي باشد.

مفتخريم كه اين قالب فروشگاهي وردپرس توسط گروه وب روبيك با صبر و حوصله تمام به صورت فارسي و راستچين درآمده و نسخه ترجمه شده آن در مخزن وردپرس قرار داده شده است. داشبورد تم شامل تمام ابزارهاي لازم براي تغييرات سريع است. تمام اين عوامل باعث شده تا طراحان زيادي در سراسر دنيا نسخه اورجينال قالب وودمارت را تهيه نموده و با يك طراحي سايت اصولي موفقيت خود را در دنياي كسب و كار اينترنتي تضمين كنند . با اين كار دمو قالب وودمارت براي شما درون ريزي و اجرا ميشه. آيلين وب: اين مجموعه كار خود را از سال 1397 به شكل جدي آغاز كرد. مشاهده پيشنمايش اين قالب را از دست ندهيد! مورد قابل توجهي كه در اين قالب وردپرس بكار برده شده ، طراحي كاملا ريسپانسيو و پاسخگوي قالب وودمارت است ، كه خود را به بهترين نحو ممكن در هر قالب فروشگاهي وودمارت دستگاهي كه در آن مشاهده مي شود، اعم از موبايل ، تبلت ، لپ تاپ و ديگر موارد ، نمايش مي دهد و مطابق هر دستگاه خود را تغيير مي دهد تا كاربر به آسودگي به مشاهده قالب وودمارت بپردازد.

البته اين پايان كار نيست و بايد پشتيباني قوي را نيز به اين موارد اضافه كرد . براي اينكه بتوانيم در دنياي آنلاين به كسب و كار بپردازيم بايد بستر هاي لازم را براي خود فراهم كنيم. در اين مقاله از پايگاه دانش ميزبان فا تلاش ما بر اين بوده است تا به معرفي قالب وودمارت فروشگاهي وردپرس بپردازيم. اين پوسته فروشگاهي داراي هدر ها و سربرگ هاي بسيار زيادي است و ميتوانيد در پنل تنظيمات قالب اين هدر ها و سربرگ ها رو انتخاب كنيد. مطمئنا يكي از راه ها براي داشتن يك كسب و كار خوب و رسيدن به موفقيت ، ايجاد رضايت براي كاربر است ، بررسي هاي دقيق تيم رايان گستر از قالب فروشگاهي WoodMart باعث شد تا اين قالب وردپرس فوق العاده به صورت كاملا اورجينال از تم فارست خريداري شود.

تمامي اين موارد در قالب وردپرس woodmart فروشگاهي قالب وودمارت به صورت حرفه اي كار شده و شما مي توانيد از اين ابزار هاي حرفه اي در سايت فروشگاهي خود استفاده كنيد. بيش از 15 طرح بندي مخلف براي صفحه محصول شما وجود دارد كه به دلخواه مي توانيد طبق سليقه خود يكي را انتخاب كنيد اين طرح بندي طبق استانداردهايي نوشته شده و هر كدام داراي جذابيت خاصي مي باشند. با اين افزونه شما قادر خواهيد بي نهايت اسلايدر هاي زيبا و شكيل براي سايت فروشگاهي خود طراحي كنيد. كنترل پنل تنظيمات woodmart theme داراي آپشن ها و گزينه هاي بسيار زيادي مي باش كه شما را در طراحي و سفارشي سازي سايت يازي خواهد كرد.

خريد قالب: https://il.ink/yoastseo


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۵۷:۰۲ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

وبسايت يك سايت آموزشي و خبري براي آموزش وردپرس و طراحي سايت مي باشد.
نويسندگان
مطالب تصادفی
نظرسنجی
     نتیجه
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 11
افراد آنلاین : 1
همه : 1469
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب