وبسايت
 

نقطه شروع كسب و كار اينترنتي همينجاست يعني شروع كار با وردپرس ما توي اين آموزش ها از ابتدايي ترين موارد كار رو شروع مي كنيم و در نهايت شما كار با وردپرس رو كاملا ياد مي گيرين و بعد از اون ترفند ها و تكنيك هاي بيشتري رو با هم كار مي كنيم. اما خبر خوب اينكه در ادامه تمامي بخش هاي آموزشي اين بار آموزش وردپرس كامل 1401 سايت راهنماي وردپرس كتابي جامع براي آموزش مديريت وردپرس تنظيم كرده است كه شما با مطالعه اين كتاب، هيچ نگراني ديگري از بابت بخش هاي پنل مديريت وردپرس و نحوه كار با آن نخواهيد داشت. همچنين اين كتاب به صورت كاملاً مصور بوده و هر بخش از آموزش و توضيحات به كمك تصاوير تكميل شده است.

در اين بخش به معرفي كمي از هر يك مي پردازيم. شما بايد كمي وقت بگذاريد تا وب سايت خود را آزمايش كنيد و موارد مختلف از جمله پست ها، بخش نظرات، تصاوير و فرم تماس را بررسي كنيد. يعني شما بايد ياد بگيريد كه چطور با پيشخوان وردپرس كار كنيد. ترجمه لغت رو بايد در كادر دوم بنويسيم و به ترتيب همه موارد رو كامل ترجمه كنيم. در اين صورت افراد متخصص از سراسر دنيا، ميتوانند به بهيه كردن و آپديت كردن آن بپردازند. درواقع در سيستم هاي متن باز، كاربران هم مشتري هستند و هم ميتوانند سازنده آن باشد. در ابتداي جلسه شما با تمامي سيستم هاي مديريت محتواي موجود در حال حاضر آشنا خواهيد شد و ويژگي هاي آن را خواهيد شناخت. در دوره با تمامي اين افزونه ها آشنا خواهيد شد و ميتوانيد از آنها براي سايت خودتان استفاده كنيد. استفاده از Captcha يا همان كد امنيتي ابزار بسيار مناسبي براي مبارزه با اسپمرهاي حمله كننده به سايت شما است.

و حتي براي انجام آن نيازي به ابزار خاص يا مهارت كد زني CSS نداريد. معروف ترين و بهترين سيستم مديريت محتوا يا CMS در جهان وردپرس (WordPress) است. سيستم هاي مديريت محتوا يا (CMS (Content Management System به شما اين امكان را ميدهند، تا بدون دانش كدنويسي سايت دلخواه خود را بسازيد و آن را مديريت كنيد. به طور كلي وردپرس يك نرم افزار تحت وب متن باز (open source) مي باشد كه در دسته ي سيستم هاي مديريت محتوا يا همان CMS ها كه مخفف (Content Management System) مي باشند، قرار ميگيرد. اين عنوان موقع نمايش صفحه اول سايت در title مرورگر نمايش داده مي شود.

تا دسامبر 2018 ، وب سايت هاي ساخته شده با وردپرس بيش از 22 ميليارد بازديد در ماه داشتند. اين دوره نه تنها چهارچوب اصلي سيستم مديريت محتواي وردپرس را به صورت كامل پوشش مي دهد بلكه شما را با ساخت يك وب سايت به صورت كامل با تمامي امكانات آشنا خواهد ساخت.پس از اين دوره شما قادر به ساخت وب سايت هاي حرفه اي براي كسب و كار خود و يا كسب هاي ديگر خواهيد بود. بسياري از كساني كه از وردپرس براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي و مديريت سايت خود استفاده ميكنند، از اين موضوع اطلاعي ندارند كه چه افزونه هايي ميتواند براي سايت آنها مفيد باشد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۲۹:۲۹ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

وبسايت يك سايت آموزشي و خبري براي آموزش وردپرس و طراحي سايت مي باشد.
نويسندگان
مطالب تصادفی
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 11
افراد آنلاین : 1
همه : 1466
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب