وبسايت
 

افزونه يواست سئو مي تواند خيلي دقيق صفحات يا مطالبي از سايت را كه اصلا لينكي به آن داده نشده است را پيدا كند و به شما هشدار دهد كه بايد به آنها لينك دهيد. افزونه يواست سئو پريميوم چيست؟ چه چيزهاي؟ ابزارهايي پيشرفته در نسخه پريميوم قرار گرفته است كه سئوي وبسايت شما را بهينهتر و بهتر خواهد كرد. حال افزونه Yoast Seo Premium اگر شما مطلبي را Nofollow كنيد ديگر اين افزونههاي قادر به تشخيص آن نيست. با اين حال باز هم انتخاب با شماست. پس اصلا براي تست هم ارزش ندارد تا آن را در سايت اصلي خود تست كنيد. سپس صفحه را اسكرول كنيد تا به بخش بهروزرساني ترجمهها برسيد. با كليك روي اين دكمه وردپرس افزونه را دانلود و نصب خواهد كرد و سپس از شما مي پرسد كه مايليد آن را فعال كنيد يا خير. همچنين لينك دانلود به ايميل شما ارسال خواهد شد به همين دليل ايميل خود را به دقت وارد نماييد.

همچنين بررسي كنيم زماني كه نسخه رايگان افزونه Yoast Seo Premium را در وردپرس خود نصبكرده و پلاگينهايي كه عملكردي مشابه با نسخه حرفهاي را دارند در كنار آن نصب كنيم سيستم ما به چه شكلي خواهد بود. شايد بتوان اين كمبود را يك ضعف براي وردپرس دانست. خريد نسخه پريميوم Yoast SEO از سايت مرجع به قيمت ۸۹ دلار به مدت يك سال مي باشد. در قسمت افزونهها چند افزونه پريميوم وجود دارد كه ميتوانيد هر يك را از اينجا تهيه و دانلود كنيد. آپديت: دانلود نسخه 12.6.1 در تاريخ 1398.09.12 به وردپرس باران اضافه شد. دانلود افزونه يواست سئو : شما وب مستران آيا افزونه يواست سئو را مي شناسيد؟ چرا افزونه يواست سئو پرميوم محبوب است؟

اين قسمت تنظيمات خاصي ندارد و با توجه به اعلان خود افزونه بهتر است كه تغييري رو در اين قسمت ايجاد نكنيم. اين بخش مهمترين بخش موجود در پنل تنظيمات پلاگين سئو Yoast است چراكه در اين قسمت ميتوانيد عنون اصلي سايت، كلمات كليدي و قالب متا تگهاي سايت را مشخص كنيد. البته نسخه پرميموم نيز وجود دارد كه به بعضي از ويژگيهاي آن در بالا اشاره كرديم اما بايد بگوييم مهمترين قابليتهاي آن در نسخه رايگان ديده ميشود. براي مثال اگر يك سايت آشپزي داريد ميتونيد كاري كنيد كه كاربر بعد از سرچ كلمه “طرز تهيه سمبوسه” دستور غذاي اين غذا رو در نتايج جستجو (با معرفي لينك مطلب) ببينه، البته اين يك مثال خوشمزه بود 🤤 . • پيشنمايش اسنيپت كه به كاربر اجازه ميدهد ببيند صفحه او حتي روي دستگاههاي موبايل در صفحه نتايج موتورهاي جستجو چطور خواهد بود.

افزونه Yoast Seo Premium دقيقا همين مشكل شما را برطرف مي كند و مي توانيد در بين نتايج برتر گوگل حضور داشته باشيد. صفحات جايگزين براي اين صفحه كه به شما پيشنهاد ميشود در قسمت type مشخص شده است. • نسخه پرميموم اصلاحات كليدي مرتبط و مترادف را پيشنهاد ميدهد تا مقاله خود را از اين نظر بهينهسازي كنيد. • نسخه پرميموم آن ويژگي به اسم مدير ريدايركت دارد تا سلامت سايتتان حفظ شود و به آساني صفحات پاكشده و لينكهاي تغييريافته را ريدايركت كند. • نسخه پرميموم ميتواند به شما در مورد لينكسازي داخلي خودكار پيشنهاداتي دهد تا مقاله خود را بنويسيد و سپس به صورت خودكار به لينكهاي داخلي سايتتان لينك داده شود. بعد از تهيه افزونه yoast seo آموزش اين افزونه به صورت خلاصه و ويدويي نيز در اختيار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانيد از تمام قابليت هاي اين افزونه استفاده كنيد و سايت خود را به بهترين نحو سئو كنيد تا در نتايج گوگل سريع تر رشد كنيد.

مطالب بيشتر: https://virgool.io/@mojtabati/wordpress-seo-plugin-l62209s5ez9c

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۳۴:۳۶ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

وبسايت يك سايت آموزشي و خبري براي آموزش وردپرس و طراحي سايت مي باشد.
نويسندگان
مطالب تصادفی
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 1533
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب