وبسايت
 

قالب woodmart به فارسي قالب وودمارت ناميده ميشه. اميدواريم كه اين مطلب از معرفي قالب وودمارت براي شما مفيد واقع شده باشد. در اين ويدئو آموزشي من سعي كردم روش نصب قالب وودمارت را به ساده ترين روش و بهينه ترين حالت ممكن به شما آموزش بدهم. قالب WoodMart داراي يك سيستم داخلي سربرگ ساز حرفه اي است كه شما مي توانيد در اين ابزار با كشيدن و رها كردن المنت هاي مختلف در جايي كه تمايل داريد نمايش داده شوند، سربرگ مورد نظرتان را طراحي كنيد. شما مي توانيد يك هدر جديد را طراحي يا حتي هدري كه تمايل داريد را به راحتي ايمپورت نماييد.

قالب وردپرس فروشگاهي WoodMart پنل تنظيمات قدرتمندي به صورت كاملا فارسي دارد كه اين ويژگي به شما كمك مي كند حتي اگر مبتدي باشيد هر نوع سفارشي سازي را بدون هيچ نوع كدنويسي و فقط با چند كليك ساده در سايت خود انجام دهيد. وودمارت به اين دليل شناخته شده است كه كاربران مي توانند به سرعت گالري هاي رسانه اي خود را ايجاد كنند و اين كار را خيلي راحت انجام مي دهد به طوري كه حتي مبتديان مي توانند با گزينه هاي ساده به روزرساني و انتخاب لازم براي پروژه هاي تجارت الكترونيكي كار كنند. دوره آموزش قالب وودمارت به شما كمك مي كند تا تمامي امكانات و ويژگي هاي قالب وودمارت را بشناسيد و از آن ها به بهترين شكل ممكن استفاده كنيد.

دنبال دليل نباشيد! 😎 واقعت اينه كه دليل خاصي ندارم و فقط ميخوام كساني كه ميخوان سايت فروشگاهي طراحي كنن و در شروع كار هستن و هزينه كافي براي خريد قالب وردپرس ندارن، بتونن از دانلود قالب وودمارت استفاده كنن. يكي از مهمترين ويژگي هاي اين قالب تمركز بر روي خريد آسان و راحت تر كاربر مي باشد. مي توانيد فرايند هاي خريد را كنترل كنيد، سپس براي هر دسته از محصولات روش هاي تكميل خريد جداگانه اي قرار دهيد. مورد قابل توجهي كه در اين قالب وردپرس بكار برده شده ، طراحي كاملا ريسپانسيو و پاسخگوي قالب وودمارت است، كه خود را به بهترين نحو ممكن در هر دستگاهي كه در آن مشاهده مي شود، اعم از موبايل ، تبلت ، لپ تاپ و ديگر موارد، نمايش مي دهد و مطابق هر دستگاه خود را تغيير مي دهد تا كاربر به آسودگي به مشاهده قالب woodmart بپردازد.

مورد قابل توجهي كه در اين پوسته وردپرس بكار برده شده ، طراحي كاملا ريسپانسيو و واكنشگرا بودن است ، كه خود را به بهترين نحو ممكن در هر دستگاهي كه در آن مشاهده مي شود، اعم از موبايل ، تبلت ، لپ تاپ و ديگر موارد ، نمايش مي دهد و مطابق هر دستگاه خود را تغيير مي دهيد تا كاربر به آسودگي به مشاهده محتوا بپردازد. اين پوسته فروشگاهي متمايز با استفاده از تكنولوژي بسياركاربر پسند ايجكس ajax طراحي شده است و داراي جستجوي فوق العاده زيبا و سريع ajax مي باشد. قالب حرفه اي Woodmart براي انواع كسب وكارهاي مختلف مناسب است و شما هر فروشگاهي كه نياز داشته باشيد را مي توانيد با اين پوسته حرفه اي طراحي كنيد.

منبع: http://mrcode.toonblog.ir/post/8

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۲۴:۰۰ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

وبسايت يك سايت آموزشي و خبري براي آموزش وردپرس و طراحي سايت مي باشد.
نويسندگان
مطالب تصادفی
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 11
افراد آنلاین : 1
همه : 1547
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب