وبسايت
 

آپديت: دانلود افزونه SmartCrawl Pro 2.10.2 در تاريخ 1400.03.18 به وردپرس باران اضافه شد. آپديت: دانلود رايگان نسخه 2.8.1 در تاريخ 1399.07.17 به وردپرس باران اضافه شد. آپديت: دانلود رايگان نسخه 2.8.0 در تاريخ 1399.07.07 به وردپرس باران اضافه شد. در تاريخ 10 / 1 افزونه Yoast News SEO Premium به نسخه 6.0 به روز رساني شد. و در بخش جعبه متاي Yoast seo يا بخش نمايش تنظيمات نيز در حالت نمايش قرار ميگيرد. زماني كه شما محتوايي در موتورهاي جستجو قرار مي دهيد تنها اطلاعات ناچيزي از محتواي شما در نتايج جستجو نمايش داده مي شود. در اين مقاله قصد داريم به جامع ترين شكل ممكن، به آموزش yoast seo بپردازيم و تمامي اطلاعات مورد نياز آن، از دانلود و نصب، تا پيكربندي، كار با ابزار ها و در نهايت سئو كردن محتوا با yoast seo را به صورت تصويري به شما آموزش دهيم.

افزونه Yoast SEO از پر فروش ترين و معروف ترين افزونه هاي سئو در دنياست و حتي بزرگترين سايت هاي وردپرسي نيز از اين افزونه استفاده مي كنند . اين افزونه به جزئياتي كمك مي كند كه وردپرس نمي تواند زياد كار كند. بعد از اينكه روي اكانت جيميلتون كه سايت را با استفاده از آموزش معرفي سايت افزونه yoast seo premium وردپرسي به گوگل انجام داديد كليد كرديد وارد صفحه مشابه تصوير زير خواهيد شد كه در اين مرحله بايد روي دكمه ALLOW كليك كنيد تا دسترسي افزونه سئو وردپرس را به كنسول جستجوي گوگل فراهم كنيد. در بخش سئو بايد كلمات كليدي را وارد كنيد. اگر پاسخ شما مثبت است، خبر خوب براي شما اين است كه امكان تمركز روي چند كلمه كليدي و سنجش مطلب بر اساس كلمات كليدي متفاوت در اين نسخه از افزونه براي شما ميسر خواهد بود و مي شود.

در نسخه افزونه yoast seo premium به شما اين اجازه داده ميشود تا علاوه بر كلمه كليدي اصلي، چند كلمه كليدي اضافه را هم در كادر موجود وارد كنيد و نسبت به آنها پيشنهاداتي براي سئو بهتر دريافت كنيد. پس همين حالا با يوست، سئوي سايت خود را متحول كنيد و از قدرت بي نظير بلوك هاي ساختار يافته بهره مند شويد. با ابزار سئو MOZ در افزونه SmartCrawl Pro به اكانت رايگان يا Pro خود در سايت MOZ متصل شويد. گزارش هاي رتبه، لينك و Authority سايت خود در MOZ را مستقيما در پيشخوان وردپرس دريافت نماييد. با استفاده از ابزار OpenGraph افزونه سئو اتوماتيك وردپرس نمايش مطالب در شبكه هاي اجتماعي را شخصي سازي نماييد. سئو با كمك افزونه سئو اتوماتيك وردپرس ديگر سخت نيست. لذا براي مهاجرت از ديگر افزونه ها به اين افزونه مشكلي نخواهيد داشت.

لذا با تنظيم دقيق عنوان و متاي توضيحات با در نظر گرفتن كلمه كليدي هدف بهترين نتيجه را به عنوان نتايج جستجو معرفي نماييد. كلمه كليدي هدف را انتخاب كنيد و افزونه سئو اتوماتيك وردپرس پيشنهادهايي را براي بهبود سئوي مطلب شما ارائه مي دهد. خواهيد ديد. همچنين ميتوانيد در بخش گراف دانش مشخص افزونه yoast seo premium كنيد كه سايت متعلق به فرد يا شركت است و لوگوي آن را وارد نماييد. همچنين مطالب به طور خودكار سئو مي گردند و هنگام نگارش مطلب پيشنهادهايي براي بهبود سئو ارائه مي گردد. لينك ها به طور خودكار براي كليدواژه تعريف شده به لينك دلخواه شما متصل مي شوند.

https://www.reddit.com/user/hajimojtaba/comments/omsozt/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87_yoast_seo_premium_%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA_%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۴۰:۲۲ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

وبسايت يك سايت آموزشي و خبري براي آموزش وردپرس و طراحي سايت مي باشد.
نويسندگان
مطالب تصادفی
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 6
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 1536
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب